تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آنچه از مالَت رفت و تو را پند آموخت، از دستت نشُد و نسوخت.

با "ف بداخلاق"،از کشور دوست و همسایه به جایی نرسیدم از بس که بداخلاقه.ولی در عوضش امشب با"گ گندمگون"بیرون بودم.احساس میکنم خیلی دوستش دارم.فقط یه بدی داره و اونم این که بچه بالاشهره،یعنی خیلی بالاست و خیلی هم وضع مادی و مالیش خوبه.خوشش باشه.من که از اول نمیدونستم اینقدر پولداره و واسم هم مهم نیست،ولی همین پولدار بودن ممکنه باعث بشه که نتونیم به جایی برسیم.باید دید چی میشه.
نظرات 2 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:55 ب.ظ

خداوندا
در این شبهای عزیز نیمه گمشده را برسان
الهی ومین

الهی آمین

فاطمه چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ق.ظ

نمیخوام تز روانشناسی بدم چون جای شما نیستم، بهتر نیست چند ماه تنها باشین تا یکم ذهنتون اروم بشه و از خودتون یه شناختی داشته باشین؟اینجوری زودتر شاید بشه نیمه گمشده رو پیدا کرد، شما تو وجود هر کسی نکات مثبتی که مد نظرتونه پیدا می کنین اما بازم بعد از مدتی تنها میشین، امیدوارم به آرامش برسین

من آرومم مثل ساحل دریای بالکان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد