تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوشا به حال پاک دلان زیرا خدا را خواهند دید.

نمیدونم خوبه یا بد که میتونم همه رو دوست داشته باشم و یا این که واقعا میتونم از ته دل همزمان چند نفر رو دوست داشته باشم.شاید خوب باشه و دلیل بر این باشه که من مردی هستم با قلبی پاک و سرشتی مقدس که نور محبت و عشق رو بر دلها میتابونم،شاید هم بد باشه و بسان مردی گم گشته در کوره راه های زندگی باشم.

نظرات 17 + ارسال نظر
مگی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:48 ق.ظ

تراویس نمیری برا خودت پسر
هیچ خوب نیست:| همزمانی علاقه به چند نفر خودتو بیچاره می کنه! خودتو بیچاره نکن لطفا

چشم.معذرت میخوام

صادق سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ق.ظ

واقعا هرچه می کشی از این قلب رئوفه نمی تونی دست رد به سینه کسی بزنی

دل پاک و مهربون همینش بده دیگه.مهربون

آنا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:08 ب.ظ

تو همچنان با خودت درگیری

چی بگم والا.ببخشید

loving_69 سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ب.ظ http://asheghane-76.undo.it

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
89658

. سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:54 ب.ظ

دخترا پیشنهاد میدن؟

معذرت میخوام

طه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ

لازم نیست زیاد مختو به کار بندازی. فقط در کوره راه های زندگیت قدم بزن... خخخخخخ

ببخشید.هر چی شما بگی

. سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:07 ب.ظ

مگه دخترا پیشنهاد میدن که نمیتونی دست رد بزنی؟

غلط کردم

. سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:39 ب.ظ

پس قلب پاکی وجود نداره

هر چی شما بگین.ببخشید

گیسو سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:44 ب.ظ http://Monolog-ha.blogsky.com

اگر بحث محبت کلی به همه ادم ها بدون هیچ انتظار خاصی و بدون توجه به جنسیت باشه می شه دل پاک و سرشتی مقدس.
اگر فقط شامل خانم های جوونه اسمش یه چیز دیگه س.
جالب اینه که حتی تو این پست های کوتاه و جواب به کامنت دیگران هم دوگانه رفتار می کنید.
همزمان ناراحتی و لذت رو با هم نشون می دید.

گه خوردم

پگاه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:30 ق.ظ

تراویس این پستت دقیقا حرف منه,اصلا انگار من نوشتمش!!!
بنظر من این از خوبی من و توعه که میتونیم همه رو دوس داشته باشیم
مطمعن باش

تو که عزیز دل منی

خشایار چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 ق.ظ

رک وراست بهت میگم چون دلت هنوز جای قبلی گیره میخوای بگی نه بگو نه ولی حقیقت اینه

منم مثل تو هم ولی خیلی تلاش میکنم بهش فکر نکنم لامصب مثل پنیر مغزمو سوراخ کرده مگه میشه همش ته تهش با اون مقایسه میکنم دست خودم نیست

نه دلم پیش هیچ کس نیست

س چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:26 ب.ظ

عاشق شدن را که همه بلدند اما فقط افراد کمی هستند که بلندند چگونه در عشق با یک نفر برای مدتی طولانی بمانند!!
"انا گاوالدا"

نمیدونم.ولی در اینکه مهربان دل هستی شکی نیس :)
اما این هم فراموش نکن که دوس داشتن چند نفر هم زمان اونم از ته دل واقعا شاید دور از ذهن باشه واحساس موقت باشه نه اینکه واقعا دوستشون بداری.قطعا دیدگانت قشنگ میبینه که اینطور فکر میکنی و نقاط مثبت رو میبینی .اما ایا اون دخترا هم واقعا شما رو همشون دوس دارن؟از این دید هم نگاه بکن به قضیه.کدومشون شما رو واقعا از ته دل صادقانه دوس داره ؟ دوس داشتن یه طرفه شما کافیه؟ حاضرن تموم قلبشونو بهتون ببخشن ؟ امیدوارم روزی کسی رو پیدا بکنی که توی ذهنت برای اثبات خواستنش به خودت هیچ علامت سوالی پیش نیاد و هیچ شک و کوره راه و سردرگمی نباشه و با خودت بگی اره ه ه اینه همون نیمه گمشده و لاغیر
بازم من از فیزیولوژی اقایون نمیدونم شاید میتونن چند نفرو دوس بدارن همزمان چوون این واسه خانوما امکان پذیر نیس معمولا . ی شوخی هس میگن قلب بعضی پسرا فرودگاهه در اخر مرسی که احساست رو پست کردی صادقانه و انتقاد پذیر هستی
پنجره دلت رو به روی همه باز نکن نتیجه میشه سردرگمی و ازدحام یه عده که فضا اشغال کردن و نمیزارن جایی واسه دوس داشتن حقیقی باقی بمونه!و اینکه چند نفر هم زمان نامردیه ببخش دخالت کردم.خیلی با جنبه ای ولی میدونستی؟:)

س چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:37 ب.ظ

از اینکه اغلب پایان پست ها مینویسی "قربون همتون"یا عاشق همتون هستم دلتون صافه
من دوس دارم این جمله رو ! اخیرا ننوشتین چرا؟:(

ببخشید ننوشتم.گه خوردم.غلط کردم.میشه دست از سرم برداری و هیچ وقت نه نظر بزاری و نه دیگه اسمی از تو بشنوم.چقدر تو پیله هستی.ول کن برو دنبال زندگیت.

س چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:11 ب.ظ

ببخشید
چی شده مگه یهو؟منکه حرف بدی نزدم تو نظرم .فقط دلم واسه اون جمله تون تنگ شده بود.همین:(بازم معذرت میخوام اگه نظرات من شما رو اذیت کرده

جمع کن بابا.تو چقدر بد پیله هستی.ولمون کن.چی کار کنم دیگه پیام های خصوصی طولانی و کامنت هات رو نبینم.تو چقدر بیکار و بد پیله هستی.ولمون کن بابا.دست از سر کچل ما بردار

رهگذر پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ق.ظ

آب روغن قاطی کردی!

والا

ف پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:08 ق.ظ

من قبلا معنی کسشعر را نمی فهمیدم تا اینکه با وبلاگ تو آشنا شدم بخصوص این پستت

کسی که دنبال کس شعر هست رو میگن کس مغز.
کسی که ساعت 8 صبح کامنت کس شعر میزاره رو میگن کس مغز
چطوری کس مغز؟؟

نغمه پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ب.ظ http://hamhame09.blogsky.com/

اره تو خیلی پاکی تراویس مسیح

خدا رو شکر یکی فهمید من چقدر خوبم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد