تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شرارت ماسک های زیادی میپوشه اما هیچ کدوم به خطرناکی نقاب تقوا نیست

مگه میشه"جین سیبرگ" رو دید و عاشقش اون نبود.اگر یه روزی دختری پیدا کردم که شبیه "جین سیبرگ" باشه جونم رو هم بهش میدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
میس تیچر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ب.ظ

اومدم بگم لطفن کامنت نگذارید
همین :دی

طه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ب.ظ

تراویس
اینطور که پیداست سرگشته ی عشق شدی
حیرانی
و نمی دونی دنبال چی یا کی می گردی
فکر می کنم آخر این تنوع طلبی، چیزی جز تنهایی برات نداشته باشه.
یه کمی به خودت فرصت بده.
نظرت چیه؟
من فکر می کنم که شاید همه ی دخترایی که می بینی رو با سین چشم سبز مقایسه می کنی. البته مطمئن نیستم. اما ملاک تو نباید سین چشم سبز باشه. ملاک تو باید اون خواسته ی درونیت باشه.
چرا یه لیستی از ویژگی های دختر مورد علاقه ات تهیه نمی کنی؟
این خیلی بهت کمک می کنه.
امیدوارم به آرامش برسی (آرامش بیشتر)
من نگرانتم
روز خوش

روزهای خوب دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:50 ب.ظ

من بعید میدونم ولی...

باز میای میگی ما به تفاهم نرسیدیم

ح هستم دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ

قدش 160 cm هست :/

محمد حنیفه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

بالاخره چیکار کنیم؟ نظر بدیم یا ندیم
فحش پدر و مادر می خوریم آیا؟

مونا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:44 ب.ظ

"جیم خوش چهره"

کتی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:18 ب.ظ

عزیزم..... چه خوووب شد که برگشتی.....دلتنگت بودم.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد