تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

امروز اولین دیدار من و"سین صدا کلفت" بود.نه صداش کلفت بود و نه زشت.خیلی هم خوب بود.اسمش رو میزارم"سین لپ چال".دختر قد بلند و خوشگلی بود که میخواد پی اچ دی بگیره.باید دید چی میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
...... چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:19 ب.ظ

چند سالشه؟!

یکی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:44 ب.ظ

ببین کار به کجا رسیده که یه دختر قدبلند و خوشگل که پی اچ دی هم میخواد بگیره، با یه مرد که هنوز متاهله قرار گذاشته!!!! یعنی اینقد قحطی مرد اومده و ما خبر نداریم؟!!!!

مهشید پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:21 ق.ظ

تراویس اگه بشینی ی کتاب بنویسی با تمام دخترایی که قرار گذاشتی و آشنا شدی و از خصوصیات و ویژگیهاشون بنویسی چقدر میشه ها
اوووووووه ی عالمه میشه

میدونی چیه تو همیشه از اونا تعریف و توصیف میکنی
ینی ما میشینیم جای تو و با این جزیئات کمی که میگیم اونا رو توی ذهنمون تجسم میکنیم
اما ی چیزی اینجا مبهم و بی تصویر میمونه و اون خود تویی
من همش سعی میکنم عکس العمل ها و رفتار ها و نحوه راه رفتن و خندیدن و مثلا
عصبانی شدنا و زیر چشمی نگاه کردنای تو رو تجسم کنم
اما دست آخر بازم فایده نداره
همیشه اونا متحرکن اما تو توی مه ایی
نهایتش که تصور کنم
تو رو فقط مهربون دل نازک و دل رحم میبینم
و خیلی زودرنج
شایدم خیلی باگذشت اما مثلا
از خودراضی و مغرور نمیبینمت



هیچی دیگه بعد از مدتها اومدم خوندمت
..........

من بگم تو خیلی خوبی و دوستت دارم تو ناراحت نمیشی؟
عاشقتم مهشید

مهشید جمعه 14 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ق.ظ

من صادقانه هرچی راجبت به ذهنم میرسه میگم همیشه
تعریف و تمجید الکیم که اصلا بی مربوط این وسط.

همچنان بنوشتن ادامه بده
یکی بیاد بزنه تو سر من بلکه منم شروع کنم به نوشتن
این وسوسه زدن وبلاگ و اینا آدمو ول نمیکنه.
نوشتن خیلی خوبه
حال آدمو خوب میکنه

شاد باشی ..

حتما وبلاگ بزن.
مرسی
تو هم شاد و سلامت باشی

طه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

پی اچ دی چه رشته ای رو؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد