تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

لبخند تو یه خاطره ست،تو فکر من یه جای دور

راهم رو گم کردم.دلم میخواد مثل فیلمها دری باز بشه و تمام تصویر سفید بشه و صدای آرش دارا بیاد که میخونه کاش اینجا بودی و من نصفه و نیمه نبودم..... .بعدمن به سمت روشنایی و نور مطلق لایتناهی برم و همه چیز تموم بشه و من به آرامش مطلق برسم.

صادقانه بگم با هیچ دختری دلم خوش نمیشه و هیچ دختری هم دلش به من خوش نیست.

راهم رو گم کردم توی کوره راه زندگی و فقط روز رو شب میکنم و شب رو روز.

نظرات 11 + ارسال نظر
کتی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:11 ب.ظ

خب.... شاید قراره نیمه ی گمشده ات با اتفاق عمیق دیگه ای پر بشه......این گشتن ها بیهوده است.....اگه به عشق معتقد باشی خودش باید رو به سوی تو اتفاق بیفته.....صبور باش دوست.....

تا کی صبوری آخه؟؟؟

....... چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:39 ب.ظ

شدی مایه خنده وبلاگستان
دستت ممنون
گروه چی شد؟؟

شیوا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ

اینو مدتها پیش بهت گفتم......بگرد دنبال آرامشت.. تمام این نوشته هات برای من به شخصه .قابل باور نیستن. .گاهی اوقات فریاد کردن بهتر از ..فیلم بازی کردنه.خودت باش....خوبی.میتونی خوب تر باشی...

سعی خودم رو میکنم.ولی بعد از پیدا کردن اونی که دلم باهاش خوش میشه

نل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ

خب عشق و علاقه و دوست داشتن با یکبار دیدن و صحبت کردن ایجاد نمیشه!
زمان لازمه......
عادت نکن ب دیدن و رفتن...

حرفت منطقیه.قبول دارم صد در صد

مهشید پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:29 ق.ظ

خوابی است که بین لرز و تب میاید

جانی است که از صبر به لب میاید

بیهوده خروس لعنتی می خواند

شب می رود و دوباره شب میاید





هیچی ازین ول معطل بودن و انتظار بیهوده و سردرگمی بدتر نیست.
دل خوش شدیم به ی معجزه به ی تکون درعین حال بهمونم باور نداریم
میدونیم خبری نیست نمیشه
پس جور آدم خودشو جموجور کنه
بقیه ملت خدایی چکار میکنن...

نمیدونم والا

لحظه جمعه 14 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:53 ب.ظ

توکل کن بخدا. شاید درست شد!

روز های خوب شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:18 ب.ظ

خیلی حس بدیه...
با حس منطقی بخون
تو قلبت شکسته... شاید باورت نمیشه که زندگیت با سین چشم سبز اینطور شده...
تراویس همه ما یه روز میمیریم
تا وقتی زنده هستی شاد زندگی کن و خوشبخت

فدات بشم

. شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ

دستت رو بده
بیا به سمت روشنایی

باشه

. شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:53 ب.ظ

کی میای؟؟؟؟

. شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ب.ظ

نمیای؟؟

. یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ق.ظ

مرد عمل نیستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد