تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هزار آفتاب خندان در خرام توست

عاشقانه ترین جمله این چند ماه پر از افسردگی اخیر رو امروز "سین لپ چال" بهم گفت و اونم وقتی بود که داشت میرفت آرایشگاه واسه ناخناش و پرسید:"فرنچ بزنم واست یا طرح دار؟؟"

نظرات 16 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:36 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

:)))))

اعظم 46 یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ

حالا از جیب خودش یا شما

خودش

...... دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

چه مسخره و بی حیاااکجا ش عاشقانه بود دقیقا ؟
کار به جایی رسیده که واسه مرد نامحرم متأهل ناخن تزیین میکنن !!!
این خانم زن زندگی نمیشه . بهتره برن سر درس و مشق و دکتراشون تا خود آرایی واسه مرد ها والا انگار خ بیکاره.

بی ادب

....... دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ق.ظ

راستی أینم بهش میگفتی در پاسخ سوالش که هیچ کدوم چون اگه فقط یه خورده از مد روز اگاه میبود و چار تا پیج ارایشگاه های درست درمون دنبال میکرد میدونست که تزیین ناخن بلند و این چیزا تو این فصل دمده شده و بی کلاسیه عوضش ناخن های ترمیم شده و کوتاه مد هس الان :))

سمیرا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:14 ق.ظ

شما چی جواب دادین؟

نازلی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

تو هم کلی ذوق کردی تراویس
ذوق هم داره والا

خر کیف شدم

........ دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:06 ق.ظ

شما با ادبی که نظرات یکی در میون تأیید میکنین !!
.میدونی یه متن خوندم راجب انتخاب آدم های اشتباه واسه دوس داشتن از وودی ألن بود یاد شما افتادم .اینو هم بگم که همه میدونن خانومای با کلاس و مد روز در این فصل ناخن ساده و ترمیم شده دارن نه بلند و جینگول طور . به هر حال متاسفم و عذر خواهم !.سعی کنید افسردگی رو کنار بگذارید یک بار برای همیشه و شاد باشید . طوری که شادیتون به جملات سطحی یه إنسان دیگه پاییند نباشه و همیشگی باشه . موفق باشی تراویس جان .

........ (خودتون بخونید لطفا) دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:29 ب.ظ

متاسفم واقعا نظرات بنده رو تایید نکردین با اینکه مضمون بدی هم نداشت.مهم نیس به هر حال حرف حق زده بودم از سر دلسوزی ولی ظاهرا شما خوشت نیومد.در ضمن شما با چه چیز های مسخره ای کیف میکنین :)) همین یه جمله اش کافی بود تا بی کلاسی اش مشخص بشه.یکی هم پیدا شد بهت اطلاعات داد که حداقل بدونی چی مده روزه خوشت نیومد اگه دو تا ارایشگاه تو فرشته و الهیه رفته بود اینقدر سلیقش ضعیف نبود !انگار فقط از نظرات تعریف و تمجیدی و تاییدی خوشتون میاد و همونا تایید میشن !!
انتقاد پذیر باش به هر حال من فقط اطلاع دادم بزارخودشو تزیین بکنه واسه مرد متاهل و گناه کنه این دختر چیپ رفتارش سنگین و جالب نیس حداقل از همین یه جمله اش فهمیدم . صد در صد مادر خوبی نمیشه . فک میکردم یه دختر تحصیلکرده رفتارش فرق بکنه ولی.حالا باقیش با خودت.واسه ما سودی نداره اونی که ضررو اشتباه میکنه همیشه و تا چشمش یه دختر میبینه ایرادشو نمیبینه شمایی.اگرم گفتم میخواستم بدونی چون خانوما بهتر میدونن و میشناسن جنس همو .بهر حال . امیدوارم روزی با یه دختر با اصالت و پاک و نجیب و ساده اشنا بشی که محبت و عاشقانه ترین چیز ها رو در سادگی برق چشمانش بخوانی نه تزیین ناخنش و جلب توجه ساختگی در حرف هایش!! البته قبل از اون همسر سابقت رو اگه صلاح میدونی سریعتر طلاق بده بعد قصد دوستی و ازدواج مجددبکن .راستی اینو هم نمیخواد تایید کنی فقط الان بهم ثابت شد کلی نظر پس تو این وبلاگ تایید نمیشن . امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی ونظرات خواننده هاتم ظرفیت شنیدن همه شونو داشته باشی نه فقط اونایی رو که دوس داری بشنوی :| اینجا همه تحسینت کردن ولی من جرات بیان حقیقت رو به خورم دادم چون میدونم دختر بی کلاس و با کلاس رومیشناسم:) ادم دنیا دیده ای هستم. بازم عذر میخوام و بهترینها برات ارزومندم و امیدوارم شاهد خوشبختیت باشیم دراینده با کسی که لایق هس چون خودت لیاقت داری برادر .
از خانم نازلی هم تعجب کردم من از ایشون انتظار بیشتری داشتم ولی اشتباه کردم ظاهرا .خدانگهدار اقای تراویس عزیز.

بیا برو تو ...

رهگذر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

حتما نمی دونه متاهلی

........ سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:26 ق.ظ

متاسفم ! حرف دیگه ای ندارم میتونستم با ادبیات خودتون پاسخگو باشم اما چون به این جمله از نلسون ماندلا اعتقاد دارم که "در زندگی هر چه که پیش امد :مهربانی را به جای خشم
عشق را به جای نفرت
و بخشش را به جای انتقام برگزینید!پس سکوت رو ترجیح میدم با أرزوی بهترینها برای شما بابت تصمیم پست بالایی و جراتتون هم احسنت میگم و اگر خطایی از اینجانب سر زده عذر خواهم والسلام و خدانگهدار .

فاطمه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ق.ظ

خانمی که با اسم .... پیام گذاشتی من کاری به حرفات ندارم اما متاثر شدم وقتی گفتی ملاک با کلاسی رفتن به آرایشگاه
الهیه و فرشته اس

نازلی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:35 ق.ظ

به خانم یا آقای ....... (خودتون بخونید لطفا)
سلام
بنده هیچ نظری در خصوص کمنتتون به تراویس ندارم چون به من ربطی نداره
اما در قسمتی که مربوط به منه و اسم منو آوردین :
سرکار خانم یا جناب آقای ...... اینطور که از کامنتتون پیداست شما خواننده وبلاگ منهم هستید و حتی کار به اونجا رسیده که از من برداشتی شخصی داشتید حالا خوب یا بد که ظاهرا خوب بوده و با این کامنت من به بد تبدیل شده !!!
متاسفم
شاید این بهترین کلمه باشه که میتونم بگم . متاسفم که کسی که منو میخونه اونقدر نتونسته بشناستم که با یک جمله کامنتی من دینای شناختش از من زیر و رو میشه . پس شما در واقع هزاران هزار جمله منو در وبلاگم سرسری خوندی و بس !
من نه آدم خوبی هستم ونه ادعای خوب بودن دارم اما با اطمینان کامل میگم آدمهای مجازی بسیاری هستن ( بخصوص دوستان وبلاگی و کامنت گذار ) که من در دنیای حقیقی میشناسن یا حداقل با شخصیت واقعی من آشنا هستن و شما اگر پستهای من و اتفاقاتی که در زندگی باهاشون روبرو هستم و در موردشون چطور عمل کردم و با دقت خونده بودین متوجه میشدین
بهرحال اگر شناخت شما زیرو رو شد و فهمیدین من آدم بدی هستم خوشحالم !
راستش فاز شما رو در این کامنت نفهمیدم یکجا ناراحتیتون از بی سلیقگی و عقب موندگی اون خانمه ! یکجا ناراحتین تراویس چه دلخوشیهاش کوچیکه ! یکجا فرمئدین دختری که از مردی مدل ناخنهاش میپرسه مادر خوبی نمیشه !
بعد برای آرزوی خوشبختی کردین و گفتید چون لیاقتش داره !!!
و انتقاد از آشنایی متعدد تراویس قبل طلاق رسمی ( که اگر کامنتهای قبل منو در وب تراویس که اتفاقا تائید هم شده بخونید میبینید من چندبارگفتم که شاید بهتر باشه تنها باشه و از این شاخه هب اون شاخه نپره )
دوست عزیز چه من و چه دیگر کامنت گذارها فقط کامنت گذاریم و. بس .
نه قاضی نه راهنما نه مشاور و نه ... حتی لینک یک وبلاگو که ببینید ( منجمله وبلاگ خودم ) به این معنی نیست که تمام کسانی که لینک شدن همسو و همفکر من هستن یا مورد تائید ! بلکه علتی پشت خوندن اونها هست که صاحب وبلاگ برای خودش داره
اگر من نوشتم ذوق کردی و حق داری شما برداشتت این بوده که من با ارتباط با ادم متاهل یا ... موافقم ؟!!!!! متاسفم !
پس بهتون توصیه میکنم یکبار دیگه کل وبلاگ منو از اول تا اخر بخونید
و در آخر توصیه طلایی داریم به شما که هم ظاهرا روانشناس خوبی هستید هم وکیل و هم قاضی خوبی ! با اسم خودتون کامنت بگذارید
مهم نیست تائید میشه یا نه مهم اینه که کسی که دست به انتقاد یا راهنمایی میبره باید شهامت نوشتن حتی یک نام داشته باشه
گرچه مطمئنم باز هم میخونید و ....
مانا باشید

نازلی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:29 ق.ظ

یک سوال در ذهن من مونده
باتوجه به اینکه اگر دختری با مردی آشنا شده و نمیدونه اون فرد متاهل هست یا در استانه جدایی ، اگر در مورد ناخنش نظر بخواد انسان فاسد بیحیایی هست تا اونجا که لیاقت مادرشدنم نداره سوال من اینه
شما وقتی با مردی اشنا میشین که فکر میکنید مجرده از کدام آیه قرآن برای نشون دادن اهمیتتون به اون فرد استفاده میکنید ؟! اون وقتی از 5+1 صحبت میکنه شما میفهمید دلتنگتون شده ؟!
چه عشق آسمانی !!!! خوش بحالتون
خوبه ترویس گفت بنده خدا از متاهل بودنش خبر نداره

طه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:57 ب.ظ

آخی
تو کدوموشو دوست داشتی؟ فرنچ یا طرح دار؟

طرح دار

....... سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:23 ب.ظ

یه سوال :واقعا دوسش داری؟:) اون چی؟چیزی از احساسش به شما نگفته؟
یعنی مثلا جوری دوس دارین همو که بخواین به ازدواج باهم فکر بکنین؟امیدوارم هر چی صلاحه پیش بیاد برات دوستم و اگه دوسش داری برسین به هم ایشاالله .

mah چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:34 ق.ظ

خیلی خوب بود .

ولی کوتاه بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد