تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه تلاش ما در طول زندگی برای این است که به آرامش برسیم

سوار ماشینش شدیم و رفتیم سمت خونمون.یه جا زدیم کنار و آب توت فرنگی و آب آناناس خریدیم و نشستیم تو ماشین و همه چیز زندگیم رو سیرتا پیاز و در کمال صداقت گفتم.بعدش هم گفت ممنون که بهم گفتی.کمی حرف زدیم و رسوندم تا در خونه و گفت بعدا بهت میگم که نظر من در مورد ادامه رابطه چیه و خداحافظی کرد و رفت.

باری از رو کونم عه ببخشید از رو دوشم برداشته شد و مثل یک پرنده سبک بال شدم و میتونم راحت سر کچلم رو بزارم رو بالشت و مثل خر بخوابم.

از من کمترین به شما نصیحت و وصیت،هیچ وقت دروغ نگین توی زندگیتون،علی الخصوص توی رابطه ها.

نظرات 6 + ارسال نظر
روز های خوب چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:37 ق.ظ

هرچی خیره

خواننده وبلاگستان چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام تراویس
این کسی که به اسم نقطه نظر میزاره منو یاد یه بنده خدایی انداخت،،،
از لحاظ اینکه نظراتش بلنده و نوع نگارش و اینکه خانوم محترمی هستن
حالا نمیدونم این خودشه یا شبیه اونه!!!؟

مونا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:16 ق.ظ

فک کنم منظورش بای فور اور بوده .

احتمال قریب به یقین

لاله چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
میخواستم بهت تبریک بگم تراویس.به خاطر صداقتت
بعد یه سوال؟؟اینجا نمیشه یه سرى ip ها رو بلاک کرد؟؟گویا انقدر بیکارن که اشب تا صبح تو وبلاگت دراز کشیدن :دى .که تو پست بذارى و با نظرات گهربارشون تلاش کنن اعصابتو به هم بریزن
امیدوارم خوشحال باشى و اروم.

کاش میشد واقعا همچین کاری کرد.
مرسی لاله جان

mah چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ق.ظ

تراویس خوب کردی حالا نظرش چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟از قول من به ....... بگو کمتر ضر بزنی کسی نمیگه لالی .

الی جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

به هر حال کار درستی کردی که راستش رو گفتی
اینطوری حداقل خودت ارومتری
هیچ چیز بدتر از دروغ نیست
من خودم به خاطر یکسری دروغهایی که بهم گفتن خیلی متضرر شدم و اسیب بدی خوردم و تا پایان عمر نمیتونم ببخشمش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد