تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اغلب افراد به همان اندازه احساس خوشبختی می‌کنند که تصمیم گرفته‌اند خوشبخت باشند.

نمیدونم چرا حال دلم خوب نمیشه.خیلی عجیبه واسم،پس کدوم فصل قراره حال منو خوب بکنه؟؟چی کار کنم که حال دلم خوب بشه؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
فرانک دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:57 ب.ظ

بستگی به تصمیمت داره!

یعنی چی؟؟

مونا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ

گریه کن

اشکهام تموم شده

Saba دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ب.ظ http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

یه راهش اینه بشینی همه ی نعمت هایی که خدا بهت داده رو بنویسی و شکر کنی مثلا میدونی یه کلیه قلب کبد روده چشم سالم چقدر میارزه ؟؟ قیمت نداره !یا مثلا اینکه تو این سرما سرپناه داری خونه داری شعل داری پول داری
خیلی چیزا که ماها حتی بهش فکر نمیکنیم
بعدش برای همشون شکر کنی
ولی خوب این چیزا به نظر مردا لوس بازیه خندشون میگیره مردا به این چیزا
و انجام نمیدن
ولی امتحان کن شاید اثر کرد

باشه

دلقک دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

به نظرم دچار افسردگی ناشی از تنها زندگی کردن شدی.سعی کن کارهایی رو انجام بدی که قبلا بهت حس خوبی میداد.هر چند اگر حالا دیگه حسی بهشون نداشته باشی.مثلا فیلم دیدن

هیچی خوشحالم نمیکنه

خواننده خاموش دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:13 ب.ظ

برو مواد بکش :)
میگن مواد حال آدم رو خوب میکنه :)
هیچ موادی بهتر از یاد خدا روح و جسم آدم رو خوب نمیکنه...
هر کی معتاد این مواد بشه حال دلش خوب میشه !
امتحان کنین ضرر نخواهی کرد...
هم برکتتون زیاد میشه هم حال دلتون خوب میشه...

در ضمن خوردن و استشمام سیب سرخ حال روحی تون رو خوب میکنه...

بابا ولمون کن تو رو خدا

میشناسیم دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ب.ظ

تو هرگز نباید آرامش ببینی
وگرنه من خدا رو بندگی نمیکنم
مگه میشه کسی به سیاه دلی تو آرامش ببینه
سعی کن انسان باشی شاید دلت ارامش بگیره
البته من بعید میدونم تو انسان بشی هرگز

باشه

خواننده خاموش دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:04 ب.ظ

باشه :)

جذر و مد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 ب.ظ

چون همه اش میخوای کاری کنی خوب بشه، یه مدتی دلتو آروم بذار کنار، یکم ترمز کن، مثلا سی یا چهل روز.
قول میدم بعدا می تونی تکلیفت رو با خودت معلوم کنی

الان هم اتفاقا تصمیم دارم همین کار رو بکنم

الی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

یه چیزی فهمیدم تراویس
اینکه دل اصلا از مغز ادمیزاد فرمان نمیگیره انگار اصولا ما نمیتونیم کار خاصی برای بهتر شدنش بکنیم یه مملکت خودمختار داره و برای خودش زندگی میکنه
من مدتیه رهاش کردم تا برای خودش جولان بده شاید خودش اروم شه
دل با رها کردن و آزاد گذشتن ارومتر میشه

خاک توی سرش.آدم نمیشه.رهاش بزاری بدتر میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد