تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زد بازی یه دونست،از خزر تا خلیج فارس

عرض کنم که یه وبلاگی تو بلاگفا هست که همش هم چس ناله هست و یه شخصی هست نویسنده اش به اسم تراویس بیکل که خواستم عرض کنم اون من نیستم و منم اون نیستم.من خود خودم هستم و تراویس بیکل اصلی من هستم

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:40 ب.ظ

با این وجود ما ارادتمندیم

قربان شما.ارادت داریم

پریسان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:40 ق.ظ

زنده ای هنوز ؟؟؟ :)))))))))

من همیشه زنده هستم و پر از زندگی

پریسان شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ق.ظ

پر از زندگی رو خوب اومدی :)))))
خدایی نبودی موجبات خندم خیلی کم شده بود
اخرش رفتی خارج دوباره هم اومدی
ب ارامش رسیدی یا هنوز گیج ویجی :))))

نه.هنوز به آرامش نرسیدم.شاید باید برم امریکا.یا شاید هم بمونم ایران.نمیدونم

پریسان شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:23 ب.ظ

بیا پیش من ب ارامش میرسی :))))))

بیا برو تو کونم

پریسان شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:44 ب.ظ

باشه تو هم بیا برو تو کون عمه م :))))))

چشم

مانیا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:54 ب.ظ

عروس چقد قشنگه ایشالله موبارکش باد
دوماد خوش اب و رنگه ایشالله موبارکش باد
شله شله
همین طوری بی ربط ://
اومدم خوش اومدبگم اهنگ نداشتم دیگه اینو نوشتم
اره اون وبو دیدم
خیلی مسخرس

قربونت مانیا جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد