تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آموزش واقعی باید منجر به فردی گردد که روی دانستن پافشاری می‌کند

الان که اومدم ایران دوباره دلم واسه تنها چیزی که تنگ شده فقط یک چیز هست.

بعدازظهرها یه بار بود که من اونجا مینشستم و یه آبجو سفارش میدادم که مارکش "آمستردام" بود.اون بار یه دختر پیشخدمت خیلی خوش اخلاق و خوشگل داشت که موهاش زرد بود و اون روزهای آخری که میخواستم برگردم موهاش رو شرابی کرد و بهش هم نمیومد.

فقط دلم واسه اون بار و اخلاق حسنه اون دختر تنگ شده.

نظرات 11 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:35 ب.ظ

من خیلی از تیترهایی که روی مطالبتون میزنید خوشم میاد جذاب و تامل برانگیزن یه جورایی پست مدرنن، مدرن و کلاسیک قاطی، دست مریزاد

تیترهای من هم از تو خوششون میاد

تیلوتیلو یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:01 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

:))))))

محمد (مرد ناتمام سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:33 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

خوش آمدی تراویس

ممنونم

مانا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
خوشحالم که باز می نویسید. نوشته هاتون رو میخونم همیشه
امیدوارم کم کم به این نتیجه برسید که خوشبختی و آرامش زیاد ربطی به محل زندگی آدم نداره
یه چیزیه که بیشتر مربوط به درون آدمه تا بیرون
بهرحال امیدوارم همیشه شاد و آروم باشید

دقیقا درست میگی.حرفت رو کاملا قبول دارم

میس تیچر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:31 ب.ظ

ولکااااااااااااااااااااااااااااااام

قربونت

ثنا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 ق.ظ

خیلی عجیبه ها...
من چندوقت پیش انقد دلم تنگ شده بود که نشستم پیغامی که واسم تو وبلاگم گذاشته بودی بخاطر جوابیه درد دلم باهات می خوندم. یهو دیدم آدرس ایمیل تو پیغامه هست. اما متاسفانه فِیک بود

ببخشید.
ارادت دارم

... جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:34 ب.ظ

می شه در باره ی رفتن تون و کار در اونجا توضیح بدید
چه جوری اون جا کار پیدا کردید و نحوه ی رفتنتون .
چه قدر پول دادید

نه نمیشه.وبلاگها و سایتهای زیادی هست که در مورد مهاجرت مینویسن.من چی بگم؟اگر خوشم میومد که میموندم همون جا

مونا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:07 ق.ظ http://democracy74.blogfa.com

دلم برات کلی تنگ شده بود

من بیشتر

اذر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:32 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

واقعا رفته بودی اتریش ...حالا چرا برگشتی وقتی که شرایط خوبی هم داشتی

برگشتم دیگه

خاله ریزه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:19 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

به به !!! ببین که اینجاست !! خوش اومدی جناب تراویس

قربون شما.ارادت داریم

م.76 جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:43 ق.ظ

یک روز نشستم پنج سال زندگی شما رو خوندم به این نتیجه رسیدم انسان ها موجودات عجیبین مطالب جوری بود انگار چند نفر این خاطرات و نوشتن طرفدار نگاه شما به نژاد پرستی ایرانی ها و منتقد نگاه کلی شما به خانم ها .گاهی اوقات شدیدا موافق شما بودم و اکثرا مخالف از نظر من شما فردی حریص خوشگذران خودشیفته توجیه گر ولی بسیار رقیق القلب با محبت تلاشگر و از همه مهمتر آزاده هستید من از شما درس زیادی گرفتم .
چند تا پیشنهاد
لطفا در اولین دیدار با هر خانمی صرفا اونو انسان ببیند و دنبال لقب برااش نگردید
نمیدونم اهنگ شکارچی کینگ رام شنیدید معروفه دوستش دارم
آهنگ نمی ایستم و بی فکر کامنت باند
تو رپ سورنا گوش بدید
یه پیشنهاد میدونم که فردی مذهبی نیستید و ازبه اصطلاح آدمای مذهبی ضریه خوردید نمیدونم به خدا اعتقاد دارید یا نه ولی چند وقت رو مسائل اعتقادی عرفانی عمیق شید برای بهشت و جهنمش نمیگم برای آرامش روح و قدرتی که به آدم میده میگم اونقدر قوی است که تو تاریخ افراد کار عجیبی کردن . به روحتون برسید

خیلی ممنون از محبت و توجه شما.قربان شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد