تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دوباره خواب دیدم که داری میایی

ترانه "گلا رو آب میدم" از آرش Ap چقدر قشنگه،من نشنیده بودم.باید حفظش بکنم واسه عزیز دلم بخونمش.

نظرات 6 + ارسال نظر
هفت دقیقه شنبه 9 دی‌ماه سال 1396 ساعت 07:45 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اخ اخ یه عزیزدل داشته باشی و یه اهنگ عاشقانه هم حفظ باشی .

قربانت

؟ یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:06 ب.ظ

عزیز دلت کیه ؟! تو چند پست اخیر اسمش هس
دوست جدیده یا همسر اینده ؟ ؛)

با منی؟؟

میس تیچر سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:53 ب.ظ

دلبریتو کمترش کن_ شهاب مظفری

اینم شبیه همونه

حتما دانلود میکنم.
دمت گرم

جزر و مد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:27 ب.ظ

تراویس این آهنگم گوش بده اومدی پیشم

چشم

دلنیا جمعه 15 دی‌ماه سال 1396 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام...غوغا میکنم از ارشAp هم تقریبا شبیه همینه

همونه.من اسمش رو اشتباه گفتم

دلنیا جمعه 15 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:16 ب.ظ

اها..گلا رو اب میدم کار ارشApو مسیح.. اما غوغا میکنم فقد از ارشAp
که هر دو تقریبا شبیه همن و البته هر دو هم قشنگن

آهان.راست میگی.نمیدونستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد