تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ترسناک‌ترین چیزی که در جهان وجود دارد، خود ما هستیم.

من معمولا دور از جریانات اجتماع هستم و خلوت خودخواسته خودم رو دارم.سر جریان اون خانم کارشناس و شستن پاهای شوهری با شیر هم من نظرم رو توی چهار پست پایین تر گفتم.ولی باز هم میبینم این داستان ادامه دار شده و خانمها توی ووبلاگ و سایت ها و کامنتهاشون توی اینستاگرام و یوتیوب و... میگن خوب در صورتی ما این کار رو میکنیم که متقابل باشه.من واقعا نمیفهمم متقابل یعنی چی؟؟این کارها از دل میاد،یه جور مسائل احساسی هستن.انتظار جبران نداشته باشین.رابطه معامله نیست.ازدواج معامله نیست.خانمها و آقایون عزیز رابطه و تعهد معامله نیست.انتظار نداشته باشین چون با مادر شوهرتون خوب هستین پس باید شوهرتون یه کاری واستون بکنه،انتظار نداشته باشید چون به خانمتون یه محبتی کردین پس جای دیگه ای باهاتون تلافی بکنه.والا بلا به پیر به پیغمبر این انتظارات اشتباه هست.ببینید دلتون چی میگه.ببینید غریزه زنانه و مردانه تون چی میگه.با احساساتتون برین جلو.آشتی کردن و پیشقدم شدن واسه رفع کدورت منت کشی نیست.از من قبول بکنید،من خاک پای همتون هستم.توی رابطه غرور و انتظار تلافی نداشته باشین.
نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 03:18 ب.ظ http://maaan.blog.ir

از ما هایی که از بچگی بهمون یاد دادن که یه کاری رو که درست انجام بدیم بهمون جایزه میدن چه توقعاتی داری تراویس! ما یاد گرفتیم ۲۰ بگیریم برامون دوچرخه / اسباب بازی و ... بخرن .
بزار نظرم رو راجع به قضیه شیر بگم :) این چیزا هم مثل روابط خصوصی بین دو نفر می مونه . نه میشه گفت باید انجام بدی نه میشه گفت نباید انجام داد . از اون حرف ها نیست که بیای توی تلوزیون بگی ...

احسنت

mahee چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:38 ب.ظ http://gahnegar.blogsky.com

جای گفتنش توی رسانه ملی نبود. مربوط به روابط دوتا ادمه که به کسی ربط نداره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد