تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق حتی می تواند در ساختار مولکولی هر چیز نیز رسوخ کند و عشق پاسخی به همه پرسشهاست.

از من به شما خانمها نصیحت و وصیت که مهریه گرفتن واسه شما نه شوهر میشه نه بچه و نه زندگی.خودتون و خانواده تون رو به خاطر ۴ تا سکه خراب نکنید.زندگیتون رو با مهریه اجرا گذاشتن و توقیف اموال شوهرتون نپاشونید.اون‌ مادر و خواهر و دوست و همسایه و دخترخاله و همکار و مشاوری که میگه این کار رو بکنید خیر و صلاح شما رو نمیخواد.وقتی که شما آواره دادگاه و کلانتری هستین واسه اجرا گذاشتن مهریه اون شخص توی بغل شوهرش خوابه.و بچش هم توی هال داره باب اسفنجی نگاه میکنه.

مهریه و ماهی یه نیم سکه واسه شما زندگی نمیشه.شاید با خودتون حساب میکنید با یکی رابطه برقرار میکنید و باهاش میمونید ولی من رک و پوست کنده بهتون بگم یه چند ماهی میکنه شما رو و بعد ولتون میکنه میره با یکی دیگه.اونی مرد بود که اومد با شما ازدواج کرد و زدین در کونش و دارین ازش هر ماه مهریه میگیرین.

هزار بار میگم باز هم میگم،هیچ چیزی جای شوهر رو نمیگیره،هیچ چیزی جای بچه رو نمیگیره،هیچ چیزی جای کانون خانواده و زندگی زناشوئی رو نمیگیره.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 09:55 ق.ظ

آگه اون ولمون کرد و رفت چی!!!؟ ما هم به هزار در زدیم که برگرد بخشیدیم هر غلطی کردی بذار کانون خانواده برقرار باشه بذار کار به دادگاه و کلانتری نکشه بگیم توروخدا این کارو نکن بگیم من از دادگاه متنفرم بگه من نمیخوامت (قابل توجه شما نه خیانت کردم نه دزدی کردم نه حیضی کردم نه بی احترامی کردم نه ولخرج بودم بنا به گفته خود ایشون خیلیم زن خوبی بودم فقط مامانش و آبجی و داداشهاش دوسم ندارن اونم بگه نمیتونم خونواده امو بذارم کنار که زن واسه من زیاده!!!!!)

خانومی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:12 ب.ظ http://maaan.blog.ir

اونی که مهریه رو میزاره اجرا خودش قصد داره زندگیشو از هم بپاشه، وقتی آدم داره با خوبی و خوشی کنار همسرش زندگی میکنه چرا باید بره مهریه ش رو بزاره اجرا ؟ هزاری هم که پول داشته باشی ولی دلت خوش نباشه زندگیت مفت هم‌ نمی ارزه !

س دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:28 ب.ظ

زهرا چه جالب که اینقدر زندگیت شبیه منه
البته دلیل شوهر من این بود که پدر و مادر من رو خوشش نمیومد
آخرم گذاشت رفت
ولی من بازم مهریه رو بخشیدم چون زندگیم و آبروم بیش از ماهی نیم سکه برام ارزش داشت
انشاله خدا برام جبران کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد