تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پردیس من و بهار من همین جاست

مورد اول:سابق بر این‌علاقه اصلیم توی سینما فیلمهایی بود که مخاطب خیلی کمتری داشت،مثل فیلمهای شوروی و فنلاند و فرانسوی و فیلمهای خاصی در مجموع میدیدم،اما رفته رفته از حدود یک‌سال پیش اخلاقم عوض شد و علاقه ام به فیلمهای علمی و تخیلی بیشتر شده.در واقع تنها فیلمهایی که توی این‌یک‌سال اخیر دیدم فیلمهای علمی تخیلی بوده.فیلمهای دنیای سینمایی مارول رو کامل و تمامشون رو دیدم،سری جنگ ستارگان رو کامل دیدم،خلاصه هر چی فیلم علمی تخیلی باشه من دیدم و فکر میکنم بهترین گونه فیلمهای علمی تخیلی "سایبرپانک"باشه.

مورد دوم:اگر گروه تلگرامی دارین لینکش رو واسه من بزارین،بعضی شبها حوصله ام سر میره.

مورد سوم:فکر کنم واسه واسه بار پنجم اینستاگرامم رو حذف کردم.در واقع دلیت اکانت کردم.

مورد چهارم:یه بازی جدید رو موبایلم نصب کردم به اسم"آمیرزا" که خیلی بامزه هست و الان مرحله"میرزا کپل خان" هستم.

مورد پنجم:ناموسا چرا اینقدر روابطتون پیچیده هست؟مجردین؟متاهلین؟طلاق گرفتین؟اصلا سر از کار ملت در نمیارم.اینقدر زیرآبی نرین



نظرات 6 + ارسال نظر
هفت دقیقه جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:11 ق.ظ http://7min.blogsky.com

سلام تراویس عزیز ، خوبی ؟
وای من عاشق فیلمای مارولم و به نظرم خیلی قشنگه .
از فیلمای تخیلی عاشق گاردین آو گلکسی شدم .
تو چه میکنی ؟ هنوز با عزیز دل هستی ؟

تیلوتیلو شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:01 ق.ظ

مغز بادوم فسقلی هم آمیرزا را نصب کرده و همش داره بازی میکنه
تازه به منم دائم پیشنهاد میده
پس تب این بازی همه گیر شده

نسترن شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:06 ب.ظ

چه خوب که فیلم فرانسوی میدیدی...میشه یه چندتاشو معرفی کنی؟

حضور ذهن ندارم والا

... یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:08 ق.ظ

خودت ی گروه بزن ما رو از بیکاری در بیار!!!
عزیز دل نیست مگه؟

به تو چه فضول

... یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:49 ب.ظ

هنوز ادم نشدی
الانم احتمالا میخوای بگی تو برو تو کونم یا از این حرفا خب ادب و تربیت نداری دیگه کاریت نمیشه کرد!:)))
من برام جالبه عزیز دل کیه ک تو رو قبول کرده !:)))))

باید الان توضیح بدم؟؟

جزر و مد شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:00 ق.ظ

ملت مرض دارن والا، والسلام.
من بازی کوییز رو انجام میدم، اما میرم ببینم آمیرزا چیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد