تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر امروز حتی یک کلمه از دیروز بیشتر بدانید، بی‌شک شخص دیگری هستید

چند روز پیش صبح زود که بیدار شدم دیدم عزیز دل زودتر از من بیدار شده و بهش گفتم چیزی شده که یهو انگار یه نفر به ساق پام شلیک کرد و همون جا عضله پام منقبض شده و داد میزدم یعنی ساعت پنج و نیم صبح داد میزدم همه همسایه ها بیدار شدن.در این حد کولی بازی راه انداختم.خلاصه نشون به اون نشون که سه روز پای من درد میکرد و نمیتونستم درست راه برم.بعدا عزیز دل گفت چون منیزیم و کلسیم بدنت کم شده،بالانس نمیدونم چی بهم خورده و از این جور حرفها و گفت شیر یا کیر بخور،دقیق متوجه نشدم.خلاصه میخوام بگم آدمی که به تف بنده و به گوز پیوند نباید دچار غرور و خود بزرگ بینی بشه یا با زبونش دل دیگران رو برنجونه.هر چند خود من استاد دشمن کردن دوستهام هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
جزر ومد دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 01:29 ق.ظ

عصبیه، متو کاربامول بخور یکی دوتا حله.
هولدنم حال روحیش گرفته شمام همینطور
منم شبا می شینم همه رو به اوستا کریم شکایت میکنم

من قرص سرماخوردگی هم نمیخورم

مهدیه چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:57 ب.ظ

رنجوندی

تو رو؟؟

نسترن شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:42 ق.ظ

این پستت رو که خوندم خنده م گرفت! دلم برای این پست های صادقانه ت که جزئیات بیشتری از روزهات داره تنگ شده بود...و هم چنین نتیجه گیری های عارفانه ت با چاشنی کلمات نه چندان مودبانه.
:))))

چاکریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد