تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من از تو می نویسم.

بند اول:به عمرم هر چه فیلم هنری دیدم یا خوابم گرفته پای فیلم یا هی تند و تند زدم جلو تا بوسی و زن لختی نشون بدهد و من یا به خودم ور بروم یا ببینم.و هیچ نفهمیدم که چرا منی که دنبال صحنه هستم چرا فیلم هنری میبینم و از این رو شد که من همه کارگردان های فیلم هنری ساز رو میشناسم.از کیشلوفسکی و تارکوفسکی بگیر تا اکی کوریسماکی و آیزنشتاین.

بند دوم:باز که سکه گرون شد،این قدر از سیاست و حرفهای سیاسی بدم میاد و متنفر شدم که حد و حساب نداره،تلویزیون بیشتر از شش ماه میشه که درست و حسابی ندیدم و رووزنامه هم نمیخونم و توی اینستا هم کمتر میرم و هر وقت میرم واسه دیدن دخترای لخت میرم.از سیاست که فاصله گرفتم خیالم راحت تره.

بند سوم:وبلاگ هاتون رو به روز بکنید و بنویسید،نزارید که گرد زمان روی وبلاگهاتون بشینه.

بند چهارم:یادم میاد پنج شش سال پیش من ۵۰۰ تومن کمی بیشتر حقوق میگرفتم،با همین پول دختربازی میکردم،لباس میخریدم،استخر میرفتم،واسه دوست دخترام هدیه میخریدم،غذا بیرون میخوردم،خرج فک و فامیلم میکردم و در نهایت هم یه چیزی باز آخر بزج میموند تو دستم.حالا چی شده که دقیقا همون روز اول حقوقم تموم میشه نمیدونم والا،باز خدا سایه عزیز دل رو نگه داره بالا سرم.

نظرات 10 + ارسال نظر
لئوناردو دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:19 ب.ظ http://infinityworld.blogsky.com/

چه جالب، منم همین مدلی فیلم می‌بینم :))

نگار دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:00 ب.ظ http://negarkhaton.blogsky.com

والا ما ک بروزیم اما انگار ن انگار
از حقوق نگووووو برا من فاصله ی واریز و برداشتش ٥ دقیقه اس :(

نسترن دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلی دوست دارم از خصوصیات عزیزدل بنویسی....به نظر میاد آدم جالبی باشه...
علاقه ای داری یکم بیشتر ازش بنویسی؟

نه،علاقه ندارم

تیلوتیلو سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:57 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

واقعا که چه روزگاری شده...
راست میگی... کاش همه وبلاگشون را به روز کنند و نزار گرد زمان بشینه رو وبلاگا

سارا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:07 ب.ظ

جزر و مد سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:10 ب.ظ

باشه منم بیشتر سر میزنم وبلاگم، این دفاع لعنتی تموم بشه.
منم دیگه اخبار گوش نمیدم حالم بهم میخوره از دروغ و توجیه
همه چی هم گرون شده خیلیییی

حق با شماست

ندا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:36 ب.ظ

مگه تو عزیز دل رو نداری پس چرا دوست داری زن های لخت رو ببینی من نمیفهمم.... من وقتی با عزیز دلم آشنا شدم هیچ مردی تو دنیا برام جذابیت دیدنم نداشت فقط اونو میدیدم، درک نمیکنم این رفتارتو.... بعدم چرا حقوقت فورا خرج میشه تو که همه اش ی نفر آدمی، حتما از جایی وام گرفتی حقوقت میره جای اون که نمیمونه، پول وامم قطعا سرمایه گذاری کردی مثلا خونه خریدی که آگه اینطوری باشه الان وضعت خیلی بهتره نسبت به قبل.....

آویشن پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:34 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

من که تازه بعد از قرنی دوباره اومدم دارم وبلاگا رو می خونم یکی به یکی. گفتم اینجا هم اعلام حضور کنم :دی

اعظم 46 پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 12:09 ب.ظ

وقتی از عزیز دل می نوشتی خوشحال شدم که یکی پیدا شد وشما رو از چشم چرانی نجات داد وبا وجودش سیرآب می شی به نظر می رسه اینطور پیش بره عزیز دل هم خداااای نکرده راه سین چشم سبز رو در پیش می گیره

چقدر حرف میزنی بابا،مگه چی کار کردم؟؟

اعظم 46 جمعه 2 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 06:59 ب.ظ

حرف راست تلخه شما کاری نکردی فقط فکرات یه ذره چیــــــــــــز داره

گفتم مواظب عزیز دل باش که شما هم همیشه براش عزیز دل باشی

خو باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد