تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برگِ سفید همیشه الهامبخشِ من بوده

سخن اول:نزدیک هشتصد تومن پس انداز کرده بودم که باهاش یه مبل دو نفره بخرم و بعدش هم دو تا از این صندلی های خوشگل.ولی باید پس اندازم رو بدم واسه قسط عقب افتاده بانک.

سخن دوم:عزیز دل خیلی مهربونه.

سخن سوم:چند وبلاگ میخونم از زنهایی که طلاق گرفتن.امیدوارم زندگی به همون اندازه واسه زن احمق سابقم سخت و تلخ شده باشه که توی این وبلاگ ها میخونم.

سخن چهارم:نمیدونم چرا همیشه خسته ا‌م.

سخن پنجم:از آدمهای حسود خیلی بدم میاد.اگه بگی گه باید کاسه توالت رو سر بکشن از حسودیشون.

سخن ششم:ریشم بلند و فر و روشن و پرپشت شده.

سخن هفتم:زندگی میگذره و به لطف عزیز دل خوب میگذره.

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 05:26 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

- انشاله که یه پول از یه جای ناگهانی به دستت میرسه و سریع و بدو بدو میری اون چیزی که دوست داری را میخری

خدا را شکر که مهربونه و تونسته این مهربونی را بهت ثابت کنه

خیلی از این سخن سومت ناراحت شدم ... طلاق بهرحال سخت و دشواره... برای همه دردناکه... برای همه هولناکه... ولی اینکه از وبلاگ زنهای مطلقه را میخونی و امیدواری همسر سابقت رنج ببره ناراحت شدم... مشخصه هنوز در روح و روانت جایی مشکلی وجود داره... ولی اگه این موضوع خوشحالت میکنه باید بگم اونم اندازه تو رنج میبره

شاید یه کمبود ویتامینی چیزی در بدنت هست که اینهمه خسته ای... البته آلودگی هم بی تاثیر نیست

حسود هرگز نیاسود

مبارک باشه
خدا را شکر

قر�%

جزر و مد یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:06 ب.ظ

خب خدا رو شکر

اگه مشکلی نبود وبلاگ ها رو معرفی کنید دیگه از اینستا خوشم نمیاد

مم�%

ندا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:01 ب.ظ

تو فقط از بی پولی رنج میبری ولی زن سابقت و خیلی از زنهایه مطلقه خیلی بی پناهن تو این جامعه...شرمنده باش بابت این رنجی که از قبل همسریه تو میکشه....
فکر میکردم همسر سابقم گوشه های ذهنش شاید ی عذاب وجدانی بابت بدبخت کردن من داشته باشه ولی ظاهرا شما مردا فقط اون سالی ی سکه قسطی که میدین رو میبینین نه بی پناه کردن ی زن رو....

اولا سه ماهی یه سکه
دوما همسر سابقت چه دخلی به من داره؟
سوما از صمیم قلب آرزو میکنم همه زنهایی که به ناحق و به طمع سکه و مهریه طلاق گرفتن همیشه بی سرپناه و بدبخت و بی یاور و تنها و ناامید و بی پول و ناکام و رنج کشیده و دردمند و مستضعف و بی پناه و بی یار و بی همسر بمونن تا آخر عمرشون.
والسلام

ندا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 08:22 ق.ظ

اول اینکه ایشالا هر زنی که بخاطر مهریه ازدواج میکنه و به طمع مهریه طلاق میگیره بدبخت شه و به فلاکت بیفته ( کلا هر کی که ازدواج براش کسب و کاره)..... دوم اینکه تو تقاضای تعدیل ندادی که برات کم کنن؟ ( طرف من با اینکه ی پست مدیریتی داره تو ی جای دولتی ولی داره 6 ماه یکی میده)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد