تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمان غمها و اختلافات را تسکین می دهد ،چرا که ما تغییر می کنیم و دیگر همان افراد سابق نیستیم

تازگی ها زیاد سردرد دارم،مثل اون سردردهایی که وقتی سیگار میکشی سراغت میاد،گفتم سیگار،خیلی تایم طولانی شاید از یک سال هم بیشتر شده که دیگه سیگار نمیکشم.آخرین باری که سیگار کشیدم یادم‌نمیاد.نمیدونم الان چه قیمتی داره.حتما گرون شده،گفتم گرون یاد این سویشرتهایی افتادم که چند روز پیش با عزیز دل توی یه مرکز خرید دیدم،گرون بودن،باید از سرسبیل یا صادقیه بخرم،گفتم صادقیه،من هر وقت اونجا میرم واسه خاطر فسق و فجور میرم که دیگه پول ندارم و تعطیل شده،گفتم تعطیل یادم نمیاد آخرین بار کی تعطیل بودم.نه صبر کن انگار یک شنبه ای بود و عزیز دل پیشم بود.ماهی خوردیم فکر کنم،ماهی جنوب،گفتم جنوب،چقدر دلتنگ جنوبم،شهرم توی زمستون چقدر  قشنگ بود و بچگی هام رو یادم میاره،گفتم بچگی و هر چی به اون دوره فکر میکنم چیز بدی یادم نمیاد.من خوشبخت بودم که بچگی و نوجوونی خوبی داشتم،بدون بحران،تجاوز،سعی به خودکشی و افسردگی،شاد بودم و سرحال و نرمال.

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:09 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

خوب در نهایت به خوبی و خوشی تمام شد...
اینقدر از این شاخه به اون شاخه پریدی تا به یه جای خوب رسیدی

جزر و مد پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:52 ب.ظ

حال خوبت ماندگار، انشالله

ممنون

نسترن شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:35 ق.ظ

یکی از پست های مورد علاقه م از تو شد این پست..
+چقدر تاثیرمثبت داشته رو زندگیت عزیز دل...امیدوارم شادوسرزنده کنار هم بمونید
+کاش بی پولی های همه به خصوص تو تموم شه. چون از قدیم میخونمت تا حدی میدونم چقدر سختی کشیدی تا خودتو بالا بکشی...
+ هیچ امکانی وجود نداره که یه مدت خیلی کوتاه درحد چند روز برید جنوب؟هم رفع دلتنگی بشه هم یه نفسی تازه کنید..؟

خیلی مخلصم.ارادت دارم

عزازیل شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:10 ب.ظ

تو به زودی خودکشی میکنی. یادت باشه.

بیا برو تو کونم فعلا

چی چی نی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام ملیکن
خوشالم که خوبی
راستی صادقیه چه ربطی به فسق و فجور داره ؟ از چه نوعش ؟

خو باشه

خانم الف سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:28 ق.ظ http://minure.blogfa.com

آخرین بار من ونیستون رو 6000 تومان خریدم . یادمه یه زمانی 1500 تومن بود. باورت میشه!

همه چیز باورم میشه دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد