تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق به تمام موجودات زنده شرافتمندانه‌ترین و باشکوه‌ترین ویژگی انسان است.

هم خونه ننه عزیز دل رفتم و هم خونه ننه خودم.جفتشون خوشحال شدن.عزیز دل هم خوشحال شد.عزیز دل هم بهم شرت و جوراب و زیرپوش داد،بهترین هدیه ای که میشد داد.نیازم بود.منم واسش یه جفت کفش خریدم.دیگه همین.این بود یلدای من.

الان هم خونه خودم هستم و خوشحالم که عزیز دل توی زندگیم هست و امیدوارم یکی توی زندگی همه باشه.تنهایی خیلی سخته به خدا.

کس کلک بازی رو بزارین کنار و قبل ۳۵ سالگی یکی پیدا بکنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
جزر و مد شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:41 ب.ظ

اگه برای خانوما هم 35 هست یه هفت سالی وقت دارم هنوز

هفت سال مثل برق و باد میگذره

جزرومد شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:44 ب.ظ

خخخخ واقعا خندیدم با این پست، کلا راحت می نویسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد