تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زیر سقف دوست، خواب روی زمین لخت هم شیرین است

این چند کلمه رو بگم تا لال از دنیا نرم‌.

من برعکس خیلی ازآدمها که میگن نباید از کسی در مورد دین و اعتقاداتش سوال پرسید وقتی با کسی صمیمی میشم ازش میپرسم چه نظری داری در مورد دین،خدا،حجاب و... .و این حرف رو هم قبول ندارم که باید به نظر همه احترام گذاشت.نه من احترام نمیزارم،ولی هیچ وقت و هرگز با کسی وارد مجادله و مباحثه کلامی و اعتقادی نشدم.احترام نمیزارم ولی بی احترامی هم نمیکنم.

و فکر میکنم همه باید یه جهان بینی داشته باشن.من فکر میکنم،البته مطمئن شدم که هیچ کارمایی در جهان نیست،هیچ بازگشت اعمال نیک و بدی هم نیست.من آدمهایی دیدم که مدیر مجموعه ای بودن و کلی آدم خانواده دار قسط دار و بچه دار رو الکی اخراج کردن و بعضی هاشون حقوق و مزایای پرسنل رو کم یا قطع کردن و ازشون تجلیل شده و پول همون سازمان رو هم بالا کشیدن و تازه ترقی کردن و جای بهتری رفتن.من زن هایی دیدم از جمله زن احمق سابق خودم که زندگیم رو جهنم کرد تا خرخره منو زیر بار قرض برد و فرش زیر پام رو هم فروختم که سکه و نفقه و اجرالمثل بدم و هر ماه یک میلیون ازم میگیره و هر سه ماه یک سکه و راست راست راه میره و کس خل طورانه داره زندگی  میکنه.من مردانی دیدم که زن بدبخت مظلوم بی پناهشون رو کتک میزنن و خانم بازی میکنن و صد بلا سر زن میارن و راحت دارن زندگی میکنن و هیچیشون هم نمیشه.و هزاران نمونه دیدم تا به این سن رسیدم و قطع به یقین هیچ کارمایی نیست.ولی همه این حرفها دلیل نمیشه مثل گراز زندگی بکنیم و ظلم بکنیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
خانم الف شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:28 ق.ظ

شاید باهات موافق نباشم ولی از آدمهایی که با خودشون تکلیفشون معلومه خوشم میاد.

اعظم شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:01 ب.ظ http://sanayemaman.blogsky.com/

آفرین که مثل گراز زندگی نمیکنی. من به شدت مذهبی ام ولی نمیدونم تو وبلاگ شما چه غلطی میکنم

به خاطر عنوان پست هام.ببین عنوان این پستم چقدر قشنگه

جزر و مد شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:46 ب.ظ

من یه سوال برام پیش اومد
هر ماه یه تومن؟ بعد هر سه ماهم یه سکه؟ هر دوش هست؟ اینطوری که ظلم میشه

مظلومم

ندا شنبه 1 دی‌ماه سال 1397 ساعت 02:52 ب.ظ

منم معتقدم کارمایی نیست از جمله شوهر سابقمو دیدم که منو آواره کرد زندگی و جونیمو نابود کرد ماهی خدا تومن حقوقشه 6 ماه ی سکه با هزار زور دادگاه بهم میده و عشق و حالشو میکنه و هیچ بلاییم سرش نیومده

2 یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:05 ق.ظ

چرا مثل گراز زندگی نکنیم،وقتی که کارمایی وجود نداره

آنا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:59 ق.ظ

مگه درامدت چقد ک اینهمه داری معریه ش میدی ... وکیل خوب میگرفتی همون چند ماه ی بار یکه بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد