تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همیشه شق و رق در برابر مشکلات سینه سپر کنید تا بدین وسیله آنها را شکست دهید

خوب یه کم حرف بزنم و برم.میخوام حرفای زنونه بزنم واستون جالب نیست نخونید.

عزیز دل گلو درد داره.منم میخوام برم شیرگاو بخرم و بهش بدم بخوره.واسه شام هم میخوام گل کلم،کلم بروکلی،هویج،شلغم،سیب زمینی رو بزارم توی یه دستگاه.یه وسیله دارم مامانم بهم داده،اسمش رو نمیدونم،خارجیه،احتمالا از آبادانی جایی از اینا که قبلا جنس خارجی میاوردن خریده.آب میریزی توی مخزنش و میزنی به برق و اون دستگاهه قشنگ اینا رو بخارپز و نرم میکنه.کنار سبزی جات پخته یه کم سینه مرغ هم میزارم.مرغ رو تو آون طعم دار میکنم.از این بلوار و فضاهای سبز نزدیک خونه هم یه کم رزماری میچینم،امیدوارم فقط گربه ها نشاشیده باشن روشون،الله اعلم.

یه سوال:دیگه چی بپزم توی اون دستگاه خوشمزه هست؟

پانوشت:اینستاگرامم هم ۱۳ فالور گل پیدا کرده.میخوام توش دوباره بنویسم.

پا نوشت:کلم ها دارن میپزن،کلمهای شهر ما بوی چس میدن یا کلمای شهر شما هم چسو هستن؟

پانوشت:عکسش رو بزارم اینستا ببینید؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:06 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

اسمش بخار پزه دیگه :)) خودت داری میگی !
اقا به نظر من توش هیچی خوشمزه نمیشه ، چون غذای خوشمزه نمک و روغن و ادویه میخواد که تو بخار پز همچی چیزی نمیشه

ولی سبزی جات خوشمزه میشه

تیلوتیلو یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:12 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

قرار شد تو اینستا حرفی از وبلاگ زده نشه و برعکس... یادت نره
رزماری کنار خیابون را بیخیال شو... به نظرم حال بهم زدن ترین کاری بود که میشد بهش فکر کرد
همون بخارپز کردنه عالیه... مرغ طعم دار هم عالیه
اگه حال داشتی یه کوچولوسوپ هم بزاری عالیه
دمنوش هم از من یه شما نصیحت...

دیر گفتی.رفتم رزماری کنار خیابدن رو چیدم.
سوپ رو هم خوب گفتی.
دم نوش بلد نیستم

سمیرا یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:57 ب.ظ

بله بذارین عکسشو

چشم

Mahdis یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:10 ب.ظ

قدیما یه عکسی از کباب گنجیشک گذاشته بودی..یاد اون افتادم.هنوزم دلت میاد کبابشون کنی ؟

بله که دلم میاد.

جزر و مد دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:53 ق.ظ

خخخ دیدیم عکسش رو، اون همه رزماری بود به مرغه زدین؟
ولی من فکر میکردم کلمات هنوز زنده است

نه.رزماری نزدم اصلا.اون سس ورچسترشایر بود.کلم ها پخته پخته بود

آنا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:43 ق.ظ

دمنوش : چوب دارچین بگیر هم شکسته ش هست هم مدل لوله ایش خلاصه دو سه تا تیکه بنداز تو آب جوش بزار ی ربع بمونه بعد بخور
برای سرما خوردگی توش عسل و آبلیمو بریز .عسل خنک شد بریز.
با هر جیز دیگه ای ب همین روش میتونی دمنوش درست کنی فقط حواست باشه وقتی مثلا دارچین رو ریختی دیگه نباید زیرش روشن باشه فقط‌درش‌رو بزار
ب نطرم برای خودتون دو تا لیوان دمنوش بخر صافی هم داره راحته
قوریش هم میتونی بخری
زنجبیل. بهار نارنج. به . با خیلی چیزا میشه دمنوش درست کنی خیلی خیلی خیلی از چای بهتره و ب نظر من خوشمزه تر
الان براش دمنوش پر‌ سیاوشان خیلی خوبه یگم بدمزه هست ولی برای سرما خوردگی عالیه

دمت گرم.اینم توی فاز بعدی اجرا میکنم

خانم الف دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:39 ب.ظ

اگر از بخار پز استفاده می کنی برای رفع بوی کلم می تونی از اب کرفس بجای اب استفاده کنی که کاملا بوی خوب میگیره . البته برش های خود کرفس هم بوی کلم رو می گیره .

آهان.دستت درد نکنه

اعظم 46 چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:25 ب.ظ

منم مثل شما یه وقت می خواستم از رزماری تو پارک استفاده کنم حالا چند ساعت برا تفریح رفته بودیم پارک منم پشتم به بوته رزماری وقتی خواستیم برگردیم شروع به چیدم کردم که همسر جان فرمودن از وقتی نشستیم چند دفعه موش تردد کرده بهت نگفتم نترسی منم قید رزماری هارو زدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد