تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن که مردن را به انسانها می آموزد زیستن را می آموزد.

ثبت برای آینده خودم:

خواندن سطرهای پایین هیچ فایده ای جز اتلاف وقت شما ندارد و فقط برای آینده خودم نوشته ام.

در تاریخ یک بهمن ۹۷ پس از آن که بیشتر از پنج سال در واحد خودم کار صادقانه کردم.به خاطر آن که یکی از سهامدارها یکی از افراد فامیل خود را داخل سیستم جا کند من را از واحد بیرون کردند و سمت و میز و مقامم و اسم و رسمم را گرفتند و در واحدی دیگر من را به جای یک نفر دیگر که او نیز قربانی این سیستم کثیف رابطه ای بود جا کردند.کسی که به جایش آمده ام مرا تحویل نمیگیرد و کار را به من یاد نمیدهد و مدیر احمق و فرصت طلب و اطرافیان از من انتظار کار درست را دارند بدون آن که آموزشی دیده باشم و یا تجربه ای در آن واحد داشته باشم.حالت گم و گیج و سرخورده ای دارم‌.سالها در آن واحد زحمت کشیده ام و صادقانه کار کرده ام و بدن آن که از من تشکری بشود و یا با من حرفی زده شود جایم را عوض کردند.جای جدید را دوست ندارم‌.با دختری نزدیک به پنجاه ساله همکار هستم بسیار پرحرف و زشت رو و پرمدعا و غرغرو و دماغش را نیز عمل کرده است و مرتب مف مف میکند که برایم غیرقابل تحمل است.همکار دیگرم زنی است زاغ که بسیار موذی است و آب زیرکاه است و تصمیم دارد به هر قیمتی که شده حتی اگر شده به قیمت جان آدمها ترقی کند و در کار خودش پیشرفت کند و دیگر همکارم در آن واحد مردی است بیمار که گمان میکنم ذات پلیدش او را مبتلا به بیماری کرده است.با این سه تن و آن جوانک بد ذاتی که به جایش آمده ام همکارم و نه میزی دارم و نه کشویی و نه کمدی که وسایلم را در آن بگذارم و این برای من که اعتباری داشتم در سازمان بسیار سنگین و ناراحت کننده است.هیچ نمیدانم چه میخواهد به سرم بیاید.هر روز با خود میگویم اگر در این کشور خراب شده جایی بود که میتوانستم بین دو و پانصد تا سه تومن حقوق بگیرم ان قدر که پول قسط ها و مهریه آن زنک پتیاره را بتوانم پرداخت کنم حتی یک روز هم دیگر در ان سازمان ناسپاس نمی ماندم.اما افسوس که بازار کار خراب است و کار نیست و سرمایه ای در دست ندارم.عزیز دل تیز در این اوضاع نابسامان باز به اتریش رفته است و فقط از راه دور برایم تسلی خاطر می فرستد.چند روز دیگر دوباره بر میگردد و امیدوارم یا برایم پیراهن قشنگی بیاورد و یا لوازم اصلاح و آرایش مردانه.او میگوید که همه چیز درست میشود و هر جای جدیدی که میروی این داستانها و استرس ها و سردرگمی ها و تحقیرها و بی محلی ها را دارد.نمیدانم تا چه حد راست میگوید.اما کلماتش نیز برایم آرامش بخش هستند.

دو ماه دیگر همه چیز معلوم میشود.یا با پایان قرارداد عذر مرا میخواهند و بیرونم میکنند و دوباره بیکار میشوم‌ و یا در جای جدید جا می افتم و دوباره همچون گذشته سوار کار میشوم.

اما این روزها خیلی آزرده خاطر هستم.

نظرات 10 + ارسال نظر
نون سین جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 08:10 ب.ظ http://free-like-a-bird.blogsky.com

این عبارت ها رو سرچ کنید:
جاب ویژن
ای استخدام
ایران تلنت
جابوکیف(jobokif)

سایتایی که رزومتونو توش میذارید و دعوت به مصاحبه میشید
جدی بگیرید اینا رو من کلی تماس داشتم از طریق همین سایتا

جدی میگی؟من همیشه فکر میکنم کس شعر باشن اینا یا واسه کارهایی تماس میگیرن که پولی توش نیست.
بعد تو خودت کسی دیدی شغل خوبی پیدا بکنه از طریق این سایتها؟؟

نون سین جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 08:53 ب.ظ http://free-like-a-bird.blogsky.com

آره واقعا دیدم!
طرف الان ماهی کلی میلیون تومن در امد داره واقعا! جدی بگیرشون! بذار رزومتو حتما حتما!

باشه،حتما.ممنون

اعظم 46 شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:24 ق.ظ

چه غم انگیز نگران نباش اگه بنا بود بیرونت کنن شما رو جای دیگه نمی فرستادن


این عزیز دل عجب خانم پول داریه با این اوضاع دلار ویورو می ره اروپا گری اصلا به عزیز دل بگو وردست نمی خوای

امیدوارم درست بگی

خانم الف شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 08:24 ق.ظ

من از طریق جاب ایران توی یک شرکت معتبر مشغول بکار شدم .
و کار فعلیم رو هم از ایران تلنت بهم زنگ زدن .
پس اون سایتها رو دست کم نگیر. از ایران تلنت تقریبا سالی دوتا تماس از شرکتهای خیلی خوب دارم هنوز هم . که شما هم با آپدیت نگه داشتن رزومت می تونی این شانس رو داشته باشی. رزومه نویسی بسیار مهمه تو پیدا کردن کار. از هر چیزی که بلدی تو نگارش رزومت استفاده کن و مهم جلوش بده ولو تایپ سریع باشه. + کنار اومدن با شرایط سخت محیط کار جدید همیشه معظلیه که باید از پسش بر اومد. ما که نمی تونیم شرایط بیرون رو تغییر بدیم پس باید با تغییر دادن در خودمون و افزایش صبر و حوصله و بهبود ارتباط بین همکارانمون کار کردن رو برای خودمون آسون کنیم.
توصیه من خواهر کوچیک با شانزده سال تجربه کار با هر نوع مدیر و همکاری به شما اینه که رو بهبود روابطتون با همکارا کار کنید و جو رو تغییر بدید. خوبش کنید . دل همون همکار زشته رو راحت تر میشه بدست اوورد. رو حرفم فکر کن

دیگه فکر کنم کار از کار گذشته باشه.توی اون سایتها هم ثبت نام میکنم

پریسان شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:44 ب.ظ

:)))))))))
ایشالله ک وضعیت بهتر بشه

نفهمیدیم دوستی یا دشمن؟؟؟

Mahdis شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 06:30 ب.ظ

ای بابا خیلی متاسقم تراویس.اوضاع اکثر شرکتا و سازمانها همینه.مملکت ریده ست .با موقعیتی که همسرت دارن نمیتونین به مهاجرت فکر کنین؟

نمیدونم والا

جزر و مد یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:30 ق.ظ

نگران نباشید، فکر میکنم دوستان راست میگن و بیرونتون نمیکنن، بنی آدم، بنی عادته دیگه، به زودی عادت می کنید و شاید اخلاقای جالبی هم توی اون آدم ها پیدا شد برای معاشرت و تحمل...

امیدوارم درست بگی

مهدیه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:12 ق.ظ

شاید فکر کنی شعاره
اما در هر شرایطی کار هست با شرایط دلخواه ما
این ایمان درونی ماست ک نتیجه رو مشخص میکنه
با اینکه اعتقادم اما ترس از فقر و بی پولی همیشه همراه منه
و انسان هست و تضادهای درونی

بله کار هست ولی نه با شرایط دلخواه ما

مهدیه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:57 ب.ظ

اون دیگه اعتقاد هر شخصیه

خو باشه

ثنا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:48 ب.ظ

تقریبا شرایط مشابهی داریم. از همکارایی که تو یه اتاق داریم، از چشم زاغ و پیر.... مدیر ارشد اعلام کرده فلانی کار نمیکنه بیکاره، دارن منو از زیرمجموعه مدیر خودم میگیرن که برم جذب و استخدام.
متنفرم از جذب و استخدام.
دلم میخواد برم زل بزنم تو چش مدیر منابع انسانی بگم توکه قراردادت تا اخر اسفند هم تمدید نشده، چرا زر زر میکنی؟

گه خوری دوست دارن بکنن.مدیرا همشون عن هستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد