تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کارم اصلا اوضاع خوبی نداره.خیلی ناراحتم.خیلی خسته ام.دوست دارم استعفا بدم‌.کارم اصلا خوب نیست.

نظرات 9 + ارسال نظر
جزر و مد چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:59 ب.ظ

از چه نظر؟ اینکه تعدیل بشین؟
تراویس اوضاع رو می دونین که الان موقع استعفا نیست البته خب من نمیدونم کارتون چیه ولی حداقل باید از جایی مطمئن باشین بعد

باشه

مهدیه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:16 ق.ظ

بهترین اتفاق زندگی من استعفا بود

تو الان توی اون شغل کذایی موفقی؟به نظر من اشتباه بود استعفا دادی.یه آب باریکه و بیمه ای بود بالاخره.

. پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:34 ب.ظ

بالاخره ی جایی کاینات باید تقاص کسایی ک بهشون بد کردی رو ازت پس بگیرن. حالا روز خوشته بدتر بشی ایشالله

کس مادرت

مهدیه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:30 ق.ظ

مگه میدونی من الان چیکار میکنم؟
استعفا بهترین تصمیم زندگی من بود
این چند سال معجزه ی زندگی من بوده

توی همون نتورک و کارای هرمی هستی دیگه.

مهدیه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 03:10 ب.ظ

وقتی ک فکر تو بسته نگه میداری همین میشه
نتورک به من دوستای جدید و خانواده و مسیر جدید داد...
باید رها کنی تا زندگی هم موقعیت جدید بهت بده
به هر حال زندگی هر شخصی روی عقاید خودش میچرخه
من مسئول تصمیم های خودم هستم
و شما هم...
فقط اینو بگم ک ماه پیش گالری نقاشی داشتم و هزاران فکر برای آینده دارم
تو همین اوضاع داغون مملکت
خوشحالم ک دارم زندگی میکنم و نه تکرار

چی بگم والا

. جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 04:00 ب.ظ

فعلا ک کاینات زده ب کس مادر تو

هفت دقیقه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:04 ق.ظ http://7min.blogsky.com

نمیدونم این کامنتایی که نوشتن تقاص گذشته و فلان رو داری میدی رو کدوم کسمغزی داره تفت میده ! ولی تو یکی از ادمای درست حسابی ای بودی که من باهاش اشنا شدم . ادم شریفی هستی و سرت تو زندگی خودته .
حالا کارت هرچی باشه به قول خودت یه آب باریکه ای هست ، یه حقوقی میگیری .

خیلی مخلصم.دردت بخوره تو جون همین کس مغزها
دستت درد نکنه

. یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:44 ق.ظ

خطاب ب‌هفت دقیقه
کوسخول چو کوسخول بیند خوشش آید:))))))))))))))))

Mah یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:03 ب.ظ

Pas kojae?!
Pas chera az valentain nayofti

والا وقت نمیشه.خیلی درگیر کار وزندگی هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد