تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من چیزایی به چشم خودم دیدم که اکثر آدما فقط تو خواب می‌بینند.

توی شغل جدیدم دارم جا میفتم و باید بگم که واقعا از ساعت ۷ صبح کار میکنم تا ۷ شب.یعنی فقط یه نیم ساعت میرم ناهار.یهو میبینم ساعت ۲ ظهر شده و من هنوز یه لقمه غذا نخوردم و دستشویی نرفتم و یه لیوان آب هم نخوردم اینقدر که سرم شلوغه.

امروز موقع سلام به یه دختر ناخودآگاه بهش چشمک زدم و بعدا به خودم پس گردنی زدم که این چه گهی بود خوردی.ناخودآگاه بود،نمیدونم چرا این کار رو کردم.

ولنتاین هم خوب بود.بوس دادیم و گرفتیم.هر روز من ولنتاینه.

اصلا فرصت ندارم بیام توی اینترنت.شاید چون آخر سال هست اینقدر سرم شلوغه.

دستم خالی از پول شده و به این فکر میکنم که آیا همه مردم بی پول شدن یا فقط منم؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
هفت دقیقه دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:21 ب.ظ http://7min.blogsky.com

نه عامو نه حقوق دادن نه کارانه نه عیدی :(

مملکت رو هواست.

پریسان سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 03:40 ق.ظ

دیگه نمیتونی کفشای خوشگل بخری :))))))
ن ما پول داریم
تو کلا بمیر تو بدبختیات

نمیدونم والا ننه ات رو گاییدم،خودت رو گاییدم پولت رو ندادم،چی کارت کردم که اینقدر کس شعر میگی؟
اگه بنا به بد بودن آدمهاست که نه تو منو میشناسی نه ارتباطی باهام داشتی،بیا برو توی جامعه و لایوهای اینستا رو ببین که چه آدمهای لش و لاشی وجود داره تو کشور.
اگر هم به خاطر طلاقم هست که مسئله شخصی هست.
ولی در نهایت یه چیز میتونم بگم.تو افسرده و بی پناه و بیکار و بی پولی،سرخورده ای و هیچ کس رو نداری توی زندگی گهت،نه خانواده خوبی داری و نه عشقی که سر روی شونه اش بزاری.تو بیماری جسمی داری،احتمالا یه بیماری لاعلاج و این توی روحت اثر منفی گذاشته و از زندگی و فعالیت و کوشش آدمهای معمولی مثل من عذاب میکشی چون خودت هیچ کدوم رو نداری.من تجسم مردانه تو از زندگی هستم.زندگی که هیچ وقت نداشتی و نخواهی داشت

خانم الف سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 08:45 ق.ظ

همه همینطور شدن . تازه ما متوسطین جامعه بودیم . ببین فقیرا چی شدن.

فکر میکردم فقط خودم اوضاعم خراب شده

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:23 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

منم اوضاع اقتصادیم اصلا تعریفی نداره
عملا کارهای اقتصادی قفل شده و هیچ کاری پیش نمیره
امیدوارم این وضعیت درست بشه
این گرونی بی حد و مرز هم به همه چیز دامن زده

بعید میدونم چیزی درست بشه

پریسان سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:26 ب.ظ

:))))))))
ی کلمه از خزعبلاتت رو نخوندم همین ک انقد نوشتی یعنی داری میترکی
برو بمیر اشغال بی پدر حروم زاده زنا کار

جزر و مد چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:22 ق.ظ

خدا قوت تراویس، الان سر همه شلوغه و مشغول بدو بدو، ماها که دانشجوییم هم در حد خودمون داریم فشار ها رو تحمل می کنیم و کمتر نت میایم.
امیدوارم به ثبات برسه کشور حالا با مرگ کسی یا گرفتن تصمیمات درست.

الی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:27 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

سلام تروایس
خیلی وقت بود وبلاگت رو گم کرده بودم
امیدوارم روبراه باشی
اوضاااااع اقتصادی که.....

مخلصم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد