تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گروه تلگرام بزنیم؟

نظرات 23 + ارسال نظر
نه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:00 ب.ظ

مریم

جزر و مد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:10 ق.ظ

نمیدونم
شایدم خوب بشه، بدم نمیاد

منم موافقم

زهرا شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:22 ق.ظ

اره

خیلی هم خوب.

مهدیه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:54 ب.ظ

منکه بلاکم

شماره ات رو بده که درستش بکنم

مریم شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام .من وبلاگ شما رو خیلی وقته می خونم
نشستم از اول اول خوندمش
وبلاگ ندارم .خوشحال میشم منم تو تله تون عضو کنید

شماره ات رو بده تادرستش بکنم
خیلی لطف کردی که وبلاگ من رو خوندی.واقعا شما لطف داری به من و امیدوارم منو مثل یه آدم عوضی نبینید.

مریم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:06 ب.ظ

نه چرا باید شما رو عوضی خطاب کنم
من براساس گفته های دیگران شما رو قضاوت نمی کنم .
و شاید جرم شما این باشه که صادق هستین که همین صداقت وبلاگتون رو جذاب کرده

قربانت

poison دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:41 ق.ظ

مهندس جان چ کاریه شماره میگیری تو گروه ادد میکنی؟
خو لینکو بزار هر کی میخاد ادد شه
مگه اینکه شیطون بصورت غیر محسوس بخای شماره بگیریییییی

میخوام سیم کارت بخرم.بعدش هم اول باید یه نفر رو ادد بکنی تو گروه تا ساخته بشه

* دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:57 ق.ظ

آره آره آره بزن بخندبم

چشم.به زودی زود

* دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:59 ق.ظ

لینک و بزار ذبگه

کمی صبر بکن.برم سیم کارت بخرم

سارا دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:03 ق.ظ

موافقم

کمی صبر بکن.باید برم سیم کارت بخرم

پریشان دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام تراویس،الهییی خیر نبینی فلان فلان شده
تو خیلی بدی خیلی بد
من باهات قهرم
ایشا اللله فلان فلاننننننن بشی
در ضمن جواب ؛پاسخ های احتمالی ت خودتییییی
چون من کامنت نمیخونم
پا در هوا مینویسم
فلان فلان شده
اه مرسی
بای
باهات قهرم

کس خله والا.باید گروه بزنیم در موردش حرف بزنیم و بخندیم

سیندرلا دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:53 ب.ظ

عزیز دل و هم بیار

نع

پریسان سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:35 ب.ظ

همین ک در خوردم حرف‌ بزنین یعنی من برنده هستم
خاکککک تو سرت بدبخت اشغال
دفعه قبل یادمه گروه زدی چت کردنات با دخترا در اومد رسوا شدی
تو همیشه برام پست ترینی کسی ک بابت ی نیازش پول میده . تو خیلی پست و بی پدر مادری
عقده هات تو صدات مشخصه
و حالا زندگیت رو به روز گوه تر میشه چون لایقشی

"در خوردم حرف بزنین" یعنی چی؟؟

محمد جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:04 ق.ظ

وای هنوز شما و پریسان با هم مشکل دارین
یادش بخیر چقدر جر و بحث داشتین با هم ،
فکر کردم که همه چیز رو فراموش کردین

خر بودن یه آدم احمق زبون نفهم عقده ای حسود کثافت حروم زاده فاسد ولد زنا هیچ وقت فراموش نمیشه

پریسان جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:49 ب.ظ

:)))))))
آره دقیقا اینا ک گفتی درباره خودت هیچوقت فراموش نمیشه
چقدر درست گفتی

تو خوبی عن خانم

مهدیه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:56 ب.ظ

خب تو لیستت نگاه کن

ندیدم والا

پریسان شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:02 ق.ظ

عن جزو غذاهای دوست داشتنی تو هست چون زیادی می‌خوریش و مسلما عزیز دل یک عن ب تمام معناست:))))))
همین ک با مردی هست ک بابت سکس پول می‌داده دیگه ته بدبختیه ی مرده

فرزانه شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:57 ق.ظ

پریسان شما رو میشناسه ؟منظورم بیرون‌از دنیای مجازیه ؟چقدر جدی باهم دعوا میکنید

خدا نکنه من این کون نشور رو بشناسم.

پریسان یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:18 ق.ظ

آره فرزانه متاسفانه این اشغال رو میشناسم.
بدبخت خودش رو میزنه ب نشناختن یادش رفته ناله میکرد.
خاکککک تو سرت
خاکککک
کامنتام رو حذف نکن. عن ن ن اون عزیز دلته ک با اشغالی مثل تو هست

مرسی

... سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:40 ق.ظ

مسخرمون کردیا

به خدا وقت نیست برم سیم کارت بخرم

دلقک سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:33 ق.ظ

میبینم که باز میخوایی گروه بزنی

مگه بده؟؟

واگویه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام
خواهشا لطفا اگه از کسی خوشتون نمیاد از این کلمات استفاده نکنید(ولد زنا، حروم زاده، فاسد و ...)
خواهش میکنم ازتون
هر کدوم از این کلمات نسبت ناروایی هست که نمیتونید ثابت کنید
به فرض محال هم قابل اثبات باشه هم دور از اخلاق و انسانیت هست
حرمت ها رو نشکنید
به مادر و پدر طرف نسبت نامربوط ندید خواهشا

این نوع فحاشی تو خونه ما هم هست
متاسفانه نمیتونم جلوی بابام بگیرم که این حرفها رو به زبون نیاره
اقای تراویس لطفا شما عادت نکنید به این نوع حرف زدن

چشم.ببخشید

واگویه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 07:53 ب.ظ

گروه نزدید؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد