تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از سخت ترین درس‌های زندگی این است که آدمی یاد بگیرد چگونه بگوید خداحافظ

چون واسه عیدنوروز و توی پست پایینی هیچ کس بهم عید رو تبریک نگفت متوجه شدم که دیگه این وبلاگ هیچ خواننده ای نداره و فی الواقع وبلاگهای زنای خاله زنک بیوه و زنهای مشکل دار با شوهراشون و زنهایی که ادای تنگها رو درمیارن خیلی خیلی بیشتر از همیشه طرفدار داره.و صد البته که همه وبلاگ نویس ها به اینستاگرام قافیه رو باختن.منم دیگه حرفی واسه گفتن ندارم و زندگیم خیلی تغییر کرده و مجالی ندارم که بنویسم،پس اول به خاطر این که بهم عید رو تبریک نگفت کسی قهر میکنم و دیگه نمینویسم و دوم خودم هم حرفی ندارم.شاید بعدها هم اومدم بنویسم.

نظرات 9 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 05:44 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

یکی یکی همه وبلاگها را ترک کردند
وبلاگ نوشتن و وبلاگ خوندن خیلی خیلی کهنه و منسوخ شده
ولی من همچنان وبلاگم را دوست دارم
ادای کسی را هم در نمیارم
زندگی را هم همینطوری که هست با تمام بالا و پایینش دوست دارم

نون سین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:48 ب.ظ http://free-like-a-bird.blogsky.com

اقا خب عید بود دیگه... عیدتون مبارک... من میخونمتون واقعا ... یکمی خاموشم ولی میخونم خدایی...

سمیرا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:33 ق.ظ

ما که عدرخواهی کردیم. البته هر وقت که دوس داشتین بنویسین, ما هم می خونیم. شما هر چند وقت یکبار حوصله نوشتن ندارین و این هم کاملا طبیعیه. من خیلی وقته خواننده وبلاگتون هستم, بوده شما خداحافظی کردین بعد شش ماه وبلاگ رو باز کردم و پیگیری کردم من از سال نود وبلاگ میخونم یه جورایی انگار وبلاگ نویسا فامیلمن دلم براشون تنگ میشه و میرم سراغشون که خبری بگیرم, از دست ما هم ناراحت نباشین خود ما هم انواعو اقسام ماجراها و مشکلاتو پشت سر گذاشتیم خیلی هم از بی معرفتیمون نیست. خوش باشید.

جزر و مد شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 09:31 ق.ظ

لطفا توی تصمیمت تجدید نظر کن، وبلاگ ها خواننده ی خودشون رو دارن، هر جا هستین دنیا به کامتون

ندا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:08 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

تراویس چرا قهر میکنی بابا!!!
من صددفعه خوندم و هی عیدو تبریک گفتم تو دلم. ولی به دلیل تنبلی ننوشتم برات
لوس نشو برادر برگرررررد
عیدت خیلی مبارک. دلت خوش. لبت خندون.

هروقت دوست داشتی بنویس. من بهت سر میزنم همیشه

باشه

نل شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 11:41 ق.ظ

فقط اون قسمتی ک گفتی قهر میکنی:))
حالم بشدت بد بود.خندیدم...

خوب باشی تراویس..بنویس..قهر نکن...

خوب باشه

جوکر شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام تراویس بیکل،
یاد یک شعر افتادم:
"یک دقیقه سکوت
برای سکوت"
گروه تلگرام رو بزن.ماندگارش کن.حذف نشه

سیم کارت ندارم

م.ب یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 08:50 ق.ظ

به قول اون ترانهه ،که من ؛از شما یاد گرفتم و
برای همیشه تو ذهنم موند و
دوستش دارم و
زمزمه اش میکنم...؛"شما اگه با من قهری من که آشتی ایم..."
ولیکن ما امسال عید نداشتیم؛خوبیت نداره آدمِ عزا دار به کسی تبریک بگه..

با احترام فراوان؛هرچی خیرو خوبی و
خوشیِ...برای شما و
عزیزان عزیز دل شما...❤

الهه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام اقای تراویس خوب هستین.من خیلی کم نظر میزارم ولی هر وقت میام وبلاگ بخونم حتما اینجا رو میخونم بیشتر وقتا خاموشم ولی میخونم.من و ببخشیدعیدتون هم خیلی مبارک هر چند قلبا تبریک گفتم من همیشه براتون خیر و خوشی واز همه مهمتر سلامتی و.شادی از خدا میخام و ارزومه.من خودم خیلی گرفتارم این چند وقت همش دکتری داشتم و مریضم وپیش دکتر میرم خیلی سخته قدر سلامتیتون بدونین.خرج دوا و دکتری هم خودش زیاده به کنار باید برم یه شهر دیگه چون اینجا دکتر متخصص نیست.ولی شما قهر نکنین بیا بنویس منتظرم دوباره میخای بری؟! البته هر وقت دوست داشتی بیا بنویس ولی برای همیشه خداحافظی نکن حرفام چه طولانی شد...!

چشم الهه
بوس بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد