تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خبر آمد خبری در راه است

خوب،چون بچه های خوبی بودین و شیطونی نکردین واستون گروه   درست کردم.دیگه قول میدم پاکشون نکنم.حالا این شما و این گروه.

لینک گروه:

گروهhttps://t.me/joinchat/L_nHlBAA6qYg3J0yAL37gw

*****************************************


نظرات 3 + ارسال نظر
فری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ

خیلی عجیبه که بعد چند سال یه دفعه تو ظهرِ به این خر پزونی یادت اوفتادم و اومد اسمت رو سرچ کردم و عجیبتر از اون دیدم هنوز وبلاگ مینویسی ..اگر یادت نمیاد منو من همونیم که یه حاجی گردو قلمبه داشتم و انقدر از خاطرات خوب نوشتم که تو مشتاق شدی با سین چشم آبی یا سبز عروسی کنی ..ولی بعدش من باهاش به هم زدم
خلاصه خوشحالم که پیدات کردم دوباره

خانوم ف یا خانوم الف یا همچین اسمی داشتی اگر اشتباه نکنم

نل سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:14 ق.ظ

قراره دیگع وب ننویسی؟

چرا مینویسم.

آنا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:46 ب.ظ

وای گروه جدید !!
یعنی هنوز می‌نویسی !
یادته من رو:))))))
یادش به خیر

سلام
بیا به گروهمون
یه چیزایی یادم میاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد