تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شهوت فقط جنسی نیست! دستبوسی هم شهوت است! ریاست هم شهوت است

نمیدونم چرا تازگی ها یعنی حدود دو سه ماهه خیلی حشریم.یعنی همیشه تشنه ام.تشنه تشنه.یعنی دوست دارم پشت سر هم بکنم و بکنم.اون قدر زیاد که جونم از کیرم بزنه بیرون.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:54 ق.ظ

JOOOOON

بکش به دندون

خانوم ف سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:13 ب.ظ

رژیم غذاییت رو تغیر بده خوب

جوووون.تو فقط نظر بده

آنا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:40 ب.ظ

و خیانتی دیگر در راه است....

س... شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 03:45 ب.ظ

یک سالی می شد وبلاگت نیومده بودم!بی پرواترازقبل شده نوشته هات.

خو باشه

کس تنگ یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:54 ق.ظ

جوووون
کیرت تو کس تنگم
دورت بگردم

چه حشری.عجب.تو کی هستی دیگه؟

کس تنگ جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 11:05 ق.ظ

من تا حالا با ٥ نفر خوابیدم
دیدم توام حشریی گفتم بهت بدم حال کنی
کیرت کلفته؟خوش سکسی؟ طولش مهم نیست قطرش مهمه.
البته الانم دوس پسر فابریک دارما دوسشم دارم ولی زیاد نمیتونه پیشم باشه.
البته حالا ٥ نفر ک میگم دوتاش اصلی بوده.
اون سه تای دیگه در حد دوسه بار خوابیدن بوده اصلا حال نداد.کیر دوتاشون کوچیک بود،کیر یکیشونم زیاد تپلی نبود خوبم سفت نمیشد.بایکیشون ک یه بار خوابیدم کلا،ولی چون خونه ش توی برجای بالأشهر تهران بود رفتم بهش دادم.کیر دوس پسر خودم خیلی ماهه کلفت و بلند،روزی ٤ بار دلم میخواد بهش بدم.راستی من پول لازم هم هستم.اگه کسی هست دنبال کوس خوب،به قیمت میدم. خیلی ام خوش سکسم.منو هر چقد بکنی سیر نمیشی.البته اگه لأغری بگو.لاغر دوس ندارم

خیلی بی ادبی.تو دیگه از منم بی ادب تری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد