تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تقریباً همیشه، دیدگاه‌هایی که مشکلاتشان از چشم ما پوشیده می‌مانند دیدگاه‌های خودمان هستند

من هواپیما خیلی دوست دارم و وقتی سوار میشم مثل بچه های کوچیک شاشو کیف میکنم.

وقتی هواپیما از روی زمین بلند میشه از پنجره پایین رو نگاه میکنم و با خودم میگم چقدر همه چیز کوچیکه،چقدر همه چیز و همه مشکلات از این بالا کوچیک هستن.این همه جنگ و خشونت و دشمنی از اون بالا واقعا به چشم نمیاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 06:43 ب.ظ

کجا داری میری حالا؟

مسافرت میرم دیگه

ثنا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:48 ب.ظ

تروایس میشه گروه تلگرامو سرو سامون بدی، اونا ربات بودن چی بودن، از ترس هک شدن لیو دادم

چشم

نل سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 04:55 ب.ظ

فیلم تراویس دیدم و تازه فهمیدم خیلی شبیهش هستی...
یا چون تراویس شدی شبیه اون شدی یا شبیهش بودی و گذاشتی تراویس...

امااون فیلمه خیلی درباره ات روشنگری داشت

چاکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد