تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عقل مثل چراغیست که راه تاریک را روشن میکند

به عنوان یه آدم هوسباز و کثیف یه متن میخوام بنویسم با متنی نسبتا طولانی در مورد چرایی خیانت و این که چرا آدمها توی یه رابطه که هستن باز هم خیانت میکنن ولی خوب حوصله ام نمیکشه،باید بشینم قشنگ بنویسم و کلمات رو پردازش بکنم.زیبایی یک مقاله و متن اینه که سوگیری نداشته باشه.

-----

این قدر آدم غیرنرمال و چند چهره توی جامعه زیاد شده که حد و حساب نداره.سنگ بنای چند چهره بودن و موجه بودن چند چهره گی و ریاکاری توی کودکی ما ایرانی ها شروع میشه،وقتی میبینیم مادرهامون با ظاهری متفاوت اون چه که توی خونه هستن توی جامعه ظاهر میشن.

------

کیر توی این جبر جغرافیایی،نمیشد تخم ما رو توی اسکاتلند و ولز بکارن یا نمیشد توی بلژیک و دانمارک باشیم،کیر توی این جبر جغرافیایی

-----

عمری دگر بباید بعد از وفات ما را

کاین عمر طی نمودیم کاندر امیدواری

این شعر هم اگر درست نوشته باشم حکایت خیلی از ما هست.اینو نامجو هم خونده.کاش اون خوشگله بیاد دوباره یه لینک بده تا گوشش بدم

نظرات 17 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:55 ب.ظ

بنویس

چشم

خاموش شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:16 ق.ظ

لطفا بنویس که چرا خیانت میکنن.. واقعا نیاز دارم بدونم در این مورد.. لطفا

چشم

شن های ساحل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:19 ق.ظ

والا علم غیب ندارم اسم اهنگش نمی دونی؟

نه والا

شن های ساحل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:46 ب.ظ

گشتن بین 50 تا اهنگ نامجو یکم سخته زمان میخواد بشینم همشون گوش کنم که متاسفانه وقتش ندارم.ببخشید
من خودمم چند درصدی از این چند چهره گی دارم البته ربطی به مادرم نداره اتفاقا خیلی ادم روراستیه خخخخ
فکر کنم این موضوع در افراد مختلف متفاوته بست به محیطی که درش بزرگ شدن مثلا برای من بخاطر تنبیه های سخت پدرمه برای اشتباهاتی که مقصرش من نبودم مثل یه جور سیستم دفاع از خود که هنوزم هست با احساس عدم امنیت فعال میشه که جلوشو میگیرم
اگه نباشه بهتره این تله های شخصیتی خیلی انرژی الکی از ادم میگیرن

بوس بده فعلا

شن های ساحل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:26 ب.ظ

ترجیح میدی توی وبلاگت تنها باشی؟^_^
منظورت اینه مزاحمت نشم؟

منظورم اینه که خیلی خوشم میاد خوشگله ای مثل تو واسم نظر بزاره
ولی خوشحال تر میشم بیایی پی وی

شن های ساحل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:57 ب.ظ

می دونی من چینی ژاپنی آلمانی انگلیسی ترکی گرجی و روسی میفهمم ولی اصلا نمی فهمم چی میگی و کجای حرفام نامفهومه...می دونی چی میگی و این حرفات معنی عکس داره...
باشه مزاحمت نمیشم
موفق باشی بای
حیف

تنها دختری که این همه زبان بلد بود محل سگ بهم نمیزاشت.یادمه حتی ازش خواستگاری کردم.یادش بخیر.نکنه تو همون باشی؟اونم مثل تو بد اخلاق بود

شن های ساحل شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 07:19 ب.ظ

ها ها ها بامزه بود تصورش خنده دار بود چطوری اصلا به مرحله خواستگاری رسیدین خخخخ من خیلی واضح همون اول محدوده رو مشخص کردم بعد میزنی جاده خاکی...اصلا هم بد اخلاق نیستم ^_^

دوست بودیم بعد خوشم اومد ازش بعد گفتم بهش که دوستت دارم و دلم میخواد باهات ازدواج بکنم.اگر اجازه بدی با خانواده ام بیام خواستگاریت که گفت نه و من دلم شکست.

ه دو چشم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:25 ب.ظ

من یه سوال دارم در مورد کامنتا
ببخشیدا فضولیه
مگه شما الان متاهل نیستین ؟ عزیز دل مگه خانمتون نیست ؟ چرا به شن های ساحل میگین بوس بده و بیا پی وی ؟

چون دوست دارم

ه دو چشم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:47 ب.ظ

اینم خیانته
چون گفتین عزیزدل دنبال دارو باید بگرده فک کنم پزشکه و‌بیشتر می تونم خودمو جاش تصور کنم
چقد بده ادم همسری مثل شما‌ داشته باشه، چقد ترسناکه

گه خوریش به تو نیومده

ه دو چشم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:11 ب.ظ

مرسی بابت توهینتون
عجیب تر از شما ، اون خانم شن های ساحله که با وجود اینکه می دونه شما متاهل هستید انقدر عشوه میاد :)
اشناییتون به روابط بدبین ترم‌ کرد
برای همسرتون اگاهی و خوشبختی ارزو می کنم

خو باشه

شن های ساحل یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:10 ق.ظ

با تراویس موافقم.حالا توام تراویس نمی خواد هرکی از راه رسید یه چیزی پروند خون خودت کثیف کنی.الکی حرص نخور.
.....
برای ه دو چشم ببین یه فاکتور مهمی که نداری تجربه زندگیه که انقدر راحت از روی دو تا نوشته یه نفر قضاوت میکنی این نوشته ها پنج درصد یه نفر هم نشون نمیده. این یادت باشه بدرد زندگیت میخوره کسی که مثلا هی میگه میرم میرم همونیه که نمیره وگرنه کسی که بخواد بره هیچوقت بهت نمیگه یه روز بلند میشی میبینی نیست خب کسی که بخواد خیانت کن نمی اد توی مجازی لاس خشکه بزن میره سر خیابون یکی سوار میکنه صداشم در نمی اره.
اگه واقعا توی گروه درمان هستی اون هوشت آکبند نگه ندار چهار تا کتاب روانشناسی بخون

ها.خوب گفتی خوشگل خانم

ثنا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
ایکاش مینوشتی...

مینوسیم.فقط باید کون گشادی رو بزارم کنار

۰ یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:33 ب.ظ

کیر تو این جبر جغرافیا

دقیقا

0 چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:46 ب.ظ

نت ما وصل شد
تو ک آدم باتجربه ای هستی به نظرت اگه آدم یه کیس ازدواج داشته باشه که طرف pr یه کشور خوب خارجی رو داره، ولی پسره خونوادش روستایی و گاگول هستن، خود پسره هم با اینکه تحصیل کرده هست و الان وضع مالیش خوبه و prهم داره ولی هم قیافش ضایس هم بی کلاسه ازدواج می کردی؟پسره رو دوست دارم ولی عاشقش نیستم و اینکه این پسر به خاطر بکراند روستاییش واقعا آداب دون نیست و نسنجیده زیاد حرف میزنه. ولی خیلی مهربون و دلسوزه. تصمیم درست چیه واقعا

من ادم با تجربه ای نیستم.ولی خوب سوالات تو خیلی جای بحث داره.یک آیدی تلگرام یا شماره بزار تا سر حوصله جوابت رو بدم

0 پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:25 ق.ظ

تلگرام ندارم. کلا تو بودی باهاش ازدواج میکردی یا نه؟

چه عرض کنم والا
من دختر بودم با پسری ازدواج میکردم که چایی اش رو هورت نکشه بالا و دستاش رو کرم بزنه و موقع غذاخوردن دورش پر از نون و برنج نشه و مسواک بزنه و خسیس نباشه و کیر کلفتی داشته باشه.
والسلام

آویشن شنبه 9 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 04:32 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

چند چهره بودن آدم ها که واقعا ربط داره به نوع تربیت و شخصیتشون ولی واقعا گاهی چیزهایی از این موجود دوپا می بینیم که به انسان بودنشون شک می کنیم

اره والا

قوقولی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 07:49 ب.ظ

به ۰
با این همه خوبیایی که طرف داره، من فک کنم برا این دوسش داری که شخصیتن خیلی شبیهه ویزای یه کشور خوبه خارجیه، از دستش نده!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد