تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از کاروان چه ماند جز آتشی به منزل

از هنرهای جدیدم اینه که با دلستر یاد گرفتم آبجو درست کنم که بین ۸ تا ده درصد الکل داره و خیلی هم خوب میشه.الان هم دو سه لیوان خوردم و دارم کاروان از بنان رو گوش میدم.امیدوارم کرونا تموم نشه و روز به روز بیشتر بشه چون واقعا تا الان هیچی نداشته جز خوبی.مردم خیلی چیزها رو یاد گرفتن.چون کمی مستم و گیجم نمیتونم بنویسم.دیگه انگار مثل قبل وبلاگم خواننده نداره.یه چیز دیگه بگم اگه قرار بشه نسل بشر منقرض بشه و ده تا ترانه ازش به یادگار بمونه باید این ترانه کاروان بنان رو بزارن توی لیست تا موجودات بعدی که به وجود میان هم ازش لذت ببرن.دومی هم حماسه کولی فردی مرکوری.بعضی وقتها با خودم میگم اگه فردی مرکوری زنده بود من واقعا باهاش گی بازی میکردم.از ته دل دوسش دارم.چون مستم یه ذره زیاد چرت و پرت میگم.

نوکرم والا

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام تراویس
تو چرا وقتی مستی،
میشی ی پسر بچه مهربون و بامزه ؟!
راستش وبلاگت اگه مثل قبل خواننده نداره
شاید دلیلش کم نوشتن خودت، دیگه مثل
سابق پست نمیذاری.
هممونم که کوچ کردیم اینستاگرام.
آدمای کمی هنوز دلخوش وبلاگن.
همون بهتر البته.
آخ از این بنان،
رفتم سریع دانلود کردم.
چه خوبه ! تو همیشه سلیقه ات خوب بود.
ی چیز دیگه منم دلم نمیخواد کرونا تموم بشه.
میگم ی چیزی که هیچ وقت عوض نمیشه لحن نوشتنت، چجور میشه همیشه ی فرم؟!
و اینکه راستی تو چرا وقتی ناله ام میکنی و از روزای بدت میگی و داری با گه ترین شرایط دست و پنجه میکنی، انقدر سیاه نمینویسی؟
میدونی بقیه تا ی خط از نوشته های غم دارشون میخونی، دیگه دل ادامه دادنشو نداری اما تو متفاوتی.
آها ی چیز دیگه، گفتی بودی شمارمو بذارم
راستش اصلا دهنم به حرف زدن وا نمیشه.
شرمنده.
ولی اینجا میام همیشه.
هوای خودتو داشته باش رفیق. :)

اتفاقا الان هم مستم و نمیتونم اونطوری که باید جواب محبتهای تو رو بدم مهشید عزیزم
لطف تو و آدمهایی مثل تو فقط مشوق من هستن در این راه سخت
دارم الان ترانه حماسه کولی گروه کویین رو گوش میدم و اشک میریزم و واست جواب مینویسم
شماره نده ولی آیدی تلگرام چند پست پایین تر هست

مهشید سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 05:20 ب.ظ

راستش قبلا یکبار شماره برات گذاشتم
میخواستی گروه تشکیل بدی،
و کمی هم باهم دیگه حرف زدیم.
راستش میخواستم راجب موضوعی ازت راهنمایی بگیرم
نمیدونم مستاصلم
و شاید فقط بخوام راجب این موضوع با تو صحبت کنم.
متاسفانه کامنتا مخفی نمیشه والا همینجا میگفتم.

پیام بده به تلگرامم
آیدی تلگرام:
travis_1398

هفت دقیقه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 01:21 ب.ظ http://7min.blogsky.com

تو مستم که نیستی چرت و پرت زیاد میگی :))

جوووون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد