تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرگز زندگانی برای کسی که از دیار خود مهاجرت کرده مانند دیگران نیست

درد دل اول:دیگه خسته شدم.دلم میخواد خودم و عزیز دل از این کشور بریم.

درد دل دوم:یه بار باید کیرمو راست بکنم و با ترانه Dont Stop me now حسابی برقصم اونم لخت مادرزاد.

درد دل سوم: من هم متاهل بودم و هم مجرد و هم بین این دو دوره زندگی کردم.هر وقت متاهل باشی خیلی بیشتر فرصت دختر بازی واست پیش میاد.خیلی عجیبه.

درد دل چهارم:مادر مهریه و مهریه بگیر رو سگ گایید،سکه شده نزدیک ۷ میلیون تومان

نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 07:25 ب.ظ

ای کاش وبلاگت ی آرشیوی داشت
مثلا فیلم ها و موسیقی هایی که معرفی کردی می شد دید
مثلا الان یادم نمیاد که ی فیلمیو معرفی کرده بودی و خیلی خوشت میومد
حالا دقیق نمیدونم کدوم یکی از این دوتا بود :
Life_Is_Beautiful_1997
Its.a.Wonderful.Life.1946

اون که قدیمی تر هست.اون رو خیلی دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد