تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی مانند کودکی است که اگر می‌خواهید به خواب نرود پیوسته باید او را سرگرم داشت

خیلی خیلی خیلی حالم بد بود این چند روز اخیر و تپش قلب داشتم و امیدی نداشتم به هیچی.عزیز دل واسم یه روضه حدودا یک ساعته خوند و یه ورق قرص کوچولوی آبی بهم داد و گفت روزی سه تا بخور.اسم قرص ها هست کلرودیازپوکساید.از وقتی که میخورم واقعا حالم خوب شده.واقعا معجزه شده واسم.نمیدونم قرص چی هستن و چی کار میکن و قراره چی بشن ولی حالمو خوب کرده اما از شما چه پنهون که کیرمو خوابونده و دیگه خودسر و خودجوش نیست.نمیگم شما هم بخورین اما قرص انگار خیلی اثر داره که این قدر آدم قرصی داریم توی جامعه

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 03:17 ق.ظ

خب خب خب خداروشکر،خیلی خوشحال شدم
دستش دردنکنه، اینجاست که میگن توی زندگی همراه و همدم داشتن از سختی مسیر کم میکنه.
راستش این حالی که پیش اومد بیشتر جدی بگیر، نمیخوام تز بدم چون خودم وضعیتم مطلوب نیست.
اما تا قرصا یکم شل و ریلکست کرد از حالت غافل نشو.
غم لنتی مثل اکسیژن توی دور و برمون ریخته شادی که باید برای ذره ذره اش ذره بین دست بگیریم.
بیشتر مراقب خودت باش و امیدوارم آرامش و خوشبختی بیاد سمتت.

چشم
مرسی

ش دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 09:14 ق.ظ

قرصه آرام بخشه. منم عین این تجربه رو داشتم. با این تفاوت که یهو نصف بدنم بی حس شد و رفتم اورژانس قلب. به منم گفت روزی 3 تا بخور بعد که آرومتر شدی کمش کن. ضرر داره قرصه. 4-5 تا دندونای من خراب شد. دهنو خشک میکنه مدام باید آب بخوری. آب تو بدنت جمع میشه و مدام دستشویی... این تکرر دستشویی آدمو زجرکش میکنه. رو وضع جنسی هم کامل اثر داره. یه چند ماه که گذشت کمش کن به نظرم. من شاتباه کردم یکی دو سال خوردم 5 تا دندونام از جداره خراب شد و مجبور شدم لمینت کنم.

چه بد.والا تا الان که ساخته بهم و آرومم کرده.فقط میل جنسی ام رو خیلی کم کرده.خیلی کم کرده.

ش دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:24 ب.ظ

نذار دهنت خشک بشه وگرنه دندونات خراب میشن. میل جنسی رو که کلا تعطیل میکنه. من تو اون 2 سال کامل خاموش بودم البته چون مجردم اذیت نشدم و راحتتر هم بودم اما شما که متاهلی خانمت اذیت میشه. یه چند ماه که گذشت آرومتر شدی با مشورت با خانمت کمش کن اول روزی 2 تا بعد روزی یکی.
آرزوی آرامش دارم واسه شما و همه مردم کشورم تو این روزای سخت..

الان ‌که روزی سه تا میخورم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد