تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گاهی اوقات، اندیشه مفید است اما برای خوشبخت شدن نباید زیاد اندیشید

خرده روایت دلتنگی اول:ماه هاست که در وبلاگ هیچ چیزی ننوشتم و حذفش کرده بودم.امیدوار بودم واقعا بعد از ۳۰ روز به طور کامل حذف بشه تا دیگه نتونم بیام و بنویسم ولی نشد.

خرده روایت دلتنگی دوم:دو چیز رو در مورد خودم متوجه شدم.این که تا حدودی افسرده هستم و تا حدودی هم سکس ادکت هستم.هر روز یه نصف قرص آسنترا ۵۰ میخورم.حالم خیلی بهتر شده و افکار هولناک جنسی کمتر شده و کمتر افسرده ام.

خرده روایت دلتنگی سوم:هر وقت آشپزی میکنم و کنار گاز هستم اتفاق عجیبی رو می بینم.گاهی پشه هایی دور سرم پرواز وز وز میکنن و با سرعت میان و خودشون رو میندازن توی شعله های گاز.هیچ وقت نفهمیدم چرا.اما ظاهرا رنج تحمل ناپذیر زیستن حتی برای پشه ها هم سنگین تر از توانشون هست.

خرده روایت دلتنگی چهارم:هر وقت که آدمی بچه نمیخواد،حاملگی های ناخواسته و سقط جنین و در به در دنبال قرص سقط بودن همیشه انگار در تعقیبش هست و زمانی که عاشق بچه میشه،و امادگی بچه دار شدن پیدا میکنه هیچ چیزی نصیبش نمیشه جز تخمدانی که تخمک رو نگه نمیداره و اسپرم هایی که جون ندارن از جاشون تکون بخورن.

خرده روایت دلتنگی پنجم:کرونا تموم نشد و یک سال هم گذشت از ورودش به ایران،در اطرافیان من همه مبتلا شدن،بیماری هولناکی هست که فکر میکنم خیلی طول بکشه تا تنهامون بزاره.برای هفته ها بیمار بودم و حدس میزنم کرونا گرفته بودم.بعد از اون دیگه آدم سابق نشدم هنوز.

خرده روایت دلتنگی ششم:خونه ام رو عوض کردم و اومدم یه محله بهتر و خلوت تر و قشنگ تر.حس این خونه جدید رو دوست دارم و توش خیلی راحت هستم.حیاط هم داره خونه و باغچه هم دارم.ولی هیچ سلیقه ای ندارم برای تزئین حیاط و هیچ ایده ای هم ندارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام به روی ماهت تراویس
من تقریبا هر ماه میومدم اینجا
و به در بسته میخوردم
منتظر برگشتت بودم
مطمئن بودم میای
واااااای دقیقا چه سالی گذشت
چه روزای تلخ و بدی ...
دیگه برا خیلیا عادی شد.
خوشحالم از تغییرات مثبتت،
مخصوصا خونه جدید
منم تغییر شغل دادم
حالم خیلی بهتره
با اینکه با شروع کرونا خیلیا دست از کار کشیدن
اما من رفتم دنبالش و برام مهم نبود
روزای سختی بود
اما کارم دوست دارم روحم قدری شاد
بازم میگم خوشحالم برگشتی،
ما به کمت راضی هستیم رفیق.

قربونت برم مهربونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد