تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی برای علاج یک بیماری را های مختلفی پیشنهاد می شود مفهومش این است که آن بیماری لاعلاج است.

از بعد از این که کرونا گرفتم  و داشتم میمردم و به لطف عزیز دل و برادرش که هر دو پزشک و پرستارن بهبود پیدا کردم دیگه اون آدم سابق نشدم.هفته ها مریض بودم و پیش چند دکتر رفتم و نهایتا مشخص شد که عفونت حادی توی مجاری ادرار و پروستات و اون طرفا پیدا کردم،دکتر شیراز بهم نامه داد واسه دکتر تهران و از قرار معلوم چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ روز باید بستری بشم.

روز به روز حالم بدتر میشه،توهم میبینم،خسته ام،۶ کیلو وزن کم کردم توی دو هفته،بی اشتها هستم و افکار تیره و تاری از خودکشی توی سرم دارم.

امیدوارم بستری بشم و حالم خوب بشه،عزیز دل مرتبا اصرار داره که بیاییم شیراز زندگی بکنیم که کس و کارش اینجان،ولی من دل در گرو مهر تهران دارم.

خلاصه این که مرگ رو به خودم خیلی نزدیک میبینم از بس که حالم بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
نل یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 06:44 ب.ظ

شیراز عشقه
اروم.سا‌کت.خلوت.خووووش..خیلی خوووش و اروم
نارنجستان که بری هرچی حال بد داری میشوره میره...
واقعا شیراز عالیه

چاکریم

So پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:40 ب.ظ

باورم نمیشه بالاخره با یکی موندی !
تبریک میگم!

چون با هر کی بودم آدم حسابی نبود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد