تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدمی نمی‌تواند تصمیم بگیرد چگونه یا کی بمیرد. چیزی که آدمی می‌تواند تصمیم بگیرد این است که اکنون چگونه زندگی کند.

دوست دارم کلی مطلب بنویسم ولی این روزها هیچ خبری توی زندگی من نیست.سکون مطلق.

بعد از سقط هم عزیز دل بهم گفت که احتمالا به خاطر سنش و تخمک های ضعیف و عوامل دیگه ای هیچ وقت بچه دار نشه.

حالا کی دلش بچه خواست،ولی خوب این میل مبهم والدین شدن،این لذت پدر شدن،این که پستون پر از شیرت رو بچه ای میک بزنه و توی چشمهات نگاه بکنه تا خوابش بگیره دست از سر هیچ کدوممون بر نمیداره،علی الظاهر بهش فکر نمیکنیم ولی من میدونم ته قلبش رو آزار میده.ته قلبش آزار دیده هست که هزاران بچه به دنیا آورده،هزاران بار اتاق عمل بوده و پدران و مادرانی دیده که لیاقت نفس کشیدن هم نداشتن اما صاحب بچه های خوشگل و سالم شدن،یا این که من میدونم بچه های حروم زاده پشت چراغ قرمزها رو که میبینه آه میکشه.

منم ناراحتم،منم میتونستم پدر خوب و با حوصله ای بشم،پدری که هیچ آرزویی نداشت واسه فرزندش جز خوشحالی اش.منم میتونستم بچه ای رو تحویل این دنیا بدم که با خودش همه جا مهربونی رو بیاره.ولی نشد.عیب نداره،زندگی همینه.

این روزهای بیکاری که توی خونه هستم سریال ها و فیلم های زیادی دیدم.ولی سریال دارک یه چیز دیگه بود،با چند نفری حرف زدم و گفتن سریال تخمی و گیج کننده ای بود و اصلا احساسی نبود،پس چرا من پای هر قسمتش گریه کردم؟به نظر من تلاش یوناس واسه رسیدن به عشقش و یا اون مردی که در زمان سفر کرد تا پسرش رو پیدا بکنه جلوه های زیبایی از عشق بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
phil جمعه 21 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:37 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

انصافا بچه به دنیا آوردن تو ایران کار درستی نیست، کلا ایران کانتکست مناسبی برای رشد و نمو هیچ جانداری علی الخصوص انسان نیست.

درست میگی

سحر چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام. از خیلی سال پیش میشناسمت، از اون زمانی که آرزوی زن مو بور و چشم سبز داشتی و انقدر برای من عجیب بود که چطور یک انسان میتونه انقدر احمق باشه که براش رنگ چشم طرف، مهمتر از دیدگاهش باشه و بور بودن کله ش معیار پر رنگ تری از اینکه چی توی اون کله ی بور هست، آخر سر هم طلاق گرفتی.
الان دیگه امکان بچه دار نشدن زوجها نزدیک به صفره عزیزم. اگر بچه میخواید چارجا برید واسه دوا درمون. حتمن خواهد شد.

خیلی مخلصم.لطف داری شما.دیگه جوون و خام بودم.
همه چیز تغییر میکنه

جزر و مد شنبه 29 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 12:54 ق.ظ

عه سلام تراویس اتفاقی فهمیدم دوباره برگشتین وبلاگ. دلداری بلد نیستم اما گذشت زمان کمک میکنه.

قربان محبتت

هفت دقیقه شنبه 29 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:16 ق.ظ http://7min.blogsky.com

امیدوارم اون چیزی که زندگیت رو صد درجه برات قشنگ تر میکنه اتفاق بیفته :*

مرسی مهربون

الناز شنبه 29 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 02:13 ب.ظ

شاید باورت نشه ولی روزی سه بار چک میکنم ببینم مطلبی گذاشتی یا نه

پس بیشتر باید بنویسم.

آنا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:28 ب.ظ

تو ک سنی نداری
مگه عزیز دل ازت بزرگتره؟
برخلاف اون دوستمون ک گفت امکان بچه دار شدن صفره
اتفاقا الان همه بچه دار میشن هزارتا راه هست ولی خب باید پول خرج کرد! ک خب مشکلی ندارید شما

والا دیگه قطع امید کردیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد