تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

توی قطارم و به بیرون نگاه میکنم و به سالهایی که پشت سر گذاشتم فکر میکنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
M دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:14 ق.ظ

به واقعیت مرگ چی ؟؟؟ به اون هم فکر میکنی؟؟ اگه همین الان قطار به دره سقوط کنه ( البته دور از جون) به سالهایی که پست سر گذاشتی؛ افتخار می کنی؟؟؟؟ ببخشید دیدم به فلسفه علاقه مند شدید گفتم سوال فلسفی بپرسم !!!!!

آره که افتخار میکنم.من زندگی خوبی رو پشت سر گذاشتم و هیچ حسرتی به دل ندارم و مرگ رو به چشم حقارت بهش نگاه میکنم.

شیرازی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:30 ب.ظ

خداروشکر مسیر تهران به شیراز همش بیابان هست و دره نداره

والا به خدا
تو دختر شیرازی هستی؟

M دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:54 ب.ظ

مرسی از جوابتون ولی من منظورم این بود که در مواجهه با مرگ چگونه خودتون رو آماده کردید؟ آیا قبلا برای این مواجهه در طول زندگتون برنامه ریزی کردید؟؟؟ اگر آره چطوری!!!! دوست دارم بفهمم

آماده نیستم،هیچ کس واسه مردن آماده نیست
ولی چیزی هم نیست که ازش بترسم
من مرگ رو به چشم دیدم و برگشتم

جزر و مد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:20 ب.ظ

سفر به سلامت. به امید حال خوب

مرسی مهربون

M سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:02 ق.ظ

چه جالب . لطفا میشه برامون از تجربه مرگ موقت خودتون بنویسید.؟؟؟چه اتفاقی افتاد که لازم ندیدید که از مرگ بترسید و خود را آماده کنید؟؟؟ لطفا تعریف کنید

ایستگاهمون رو گرفتی

شیرازی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:34 ب.ظ

اره با اجازت

خوبه ببری شهر رو بهم نشون بدی

M سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:15 ب.ظ

نفرمایید قربان !!!! فقط یه سوال فلسفی بود

نوکرم

شیرازی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:55 ق.ظ

علی یارت
بیریم
یکم با لهجمون آشنا شو

حالا باید چی جواب بدم؟؟
ها وولا

شیرازی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:18 ق.ظ

وولا

خو پس شماره بزار دیگه دخترو

آرام پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:26 ق.ظ

کجا بودین آقا من از اولش تا الان خاموش بودم انقدر دنبالتون گشتم خدا می دونه.
خوبین؟؟؟؟

عرض ارادت،زیر پاتون رو نگاه میکردین من رو هم میدیدن.
مخلصیم.کم سعادت بودیم

آرام پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:26 ب.ظ

نفرمایید. کم سعادتی از ماست .
خداروشکر خوب و خوشین .
خداییش حیف این مدت که نبودین .
مسافرت هم به کامتون باشه

قربون شما.ارادتمند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد