تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نان را بینداز توی دریا، ماهی نمی‌داند اما خدا می‌داند

اومدم مسافرت چند روزه ای به بندر دیلم،رفتیم یه جای خیلی دورافتاده و بکر و خلوت کنار دریای آبی و بیکران و ودکا خوردم و لخت شدم و تا جایی رفتم توی آب که تا زیر تخمام خیس شد و یهو سردم شد و اومدم بیرون.ولی وقتی نیمه مست شدم رفتم روی منبر که طبیعت فارغ از سوگیری های مدنی و انسانی با ما جنس نر و مردها مهربون تر بوده و ما شانس بیشتری برای بقا داریم که عزیز دل گفت اتفاقا کاملا برعکس طبیعت با شما مهربون نبوده چون بیضه هاتون آویزوونه و در معرض خطر هستین و مرگ و میر نرها بیشتره و گونه ای که در خطر باشه جنس ماده اش میتونه خودمولد باشه و برای بقا نیازی به جنس نر نیست که دیدم بحث رو باخته ام لذا دیگه دم نزدم و در مستی خیره به دریا موندم و با خودم فکر کردم که چقدر این دریای جنوب زیباست.چقدر آدم کنار طبیعت میتونه راحت باشه و توی همین فکرها به خوابی عمیق فرو رفتم.
نظرات 9 + ارسال نظر
شیرازی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:47 ق.ظ

کی وقت کردین برین دیلم
به سلامتی

سلامت باشی دخترو

M جمعه 5 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:34 ق.ظ

در کنار خدای طبیعت چطور!!!!!

چی چطور؟؟

M جمعه 5 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:48 ق.ظ

آخ آخ حواسم به اثر آب شنگولی نبود . فرمودید : خیره به دریا شدید و با خودتون فکر کردید چقدر در کنار طبیعت آرامش دارید !! من هم که فلسفه دوست

نوکرتم سلطان

شیرازی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:30 ب.ظ

یکم از شیراز بنویس ببینیم در نگاه اول چطوری دیدیش

چشم.هر وقت شماره ات رو دادی بهت میگم

شیرازی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:32 ب.ظ

فکر کردم شوخی کردی برای شماره :|

نه والا.شوخی نداریم.جدی گفتم

سمیرا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام دوستم. مگه زن نداری.پ چرا شماره دختر میخای باز؟فش ندیا

مرسی

M جمعه 12 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:49 ق.ظ

هیچ وقت شماره از دختر شیرازی نخواه... چون عزیز دل نمی داند ولی خدا می داند

مرسی

مهدیه شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:26 ب.ظ https://acupofsilence.blogsky.com/

سلام
چقدر خوشحالم که دوباره مینویسی
دلم برای بدون سانسور نوشتنهات تنگ شده بود
اگر واقعا اینقدر بدون سانسور میتونی با خانومت صحبت کنی
خوشبختی
پایدار باشی

سلام عزیزم
قربان محبتت

phil شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:53 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

ما کلا باید رجعت کنیم به طبیعت، شبیه یونابامبر

دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد