تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

می‌خواهم عمری در کنار تو باشم؛ آنقدر از خود به تو بگویم تا وجودمان یکی شود، تا زمانی که لحظهٔ مرگ مان فرا رسد.

سخن اول:اگر به لحاظ نژادی بخواهیم نگاه بکنیم،سیاه پوست ها واقعا نژاد برتر هستن،هیکل های ورزیده،سرخوش،خوش صدا،کیردراز و کلفت،موهای پرپشت و هزار تا چیز دیگه.اگه انتخاب دست خودم بودم ترجیح میدادم یه سیاه پوست باشم.

سخن دوم:واقعا نمیفهمم چرا دلم میخواد ترتیب همه رو بدم و اصلا توی کتم نمیره که یه زن و مرد مثلا دوست ساده باشن،همکار بودن رو درک میکنم.ولی دوست اجتماعی و دوست ساده بین زن و مرد رو درک نمیکنم.

سخن سوم:چقدر توی تلویزیون و تبلیغات صداوسیما همه چی گی طوری هست،مردا با خودشون و تو خودشون خوشن و خبری از زن ها نیست.

سخن چهارم:توی برنامه تلویزیونی کلبه عموپورنگ یه شخصیتی بود به اسم خانم میو که خیلی لوند و خوشگل و تحریک کننده و ودوست داشتنی بود که معلوم نیست روی چه حسابی خانم میوی عزیزم حذف شد از توی برنامه.جوری خوشگل بود که ابولم نیم راست میشد وقتی میومد.

سخن پنجم:سکس و نزدیکی واقعا چیز مقدسی نیست،این که یه سری ها میگن باید چاکرامون باز بشه و سکس چیزی برای تعالی و رفتن به یه مرحله بالاتر هست یا یه سری بدشون میاد و اخ و پیف میکنن و دستمالا رو حروم میکنن و فلان کار رو نمیکنن و فلان جا رو نمیخورن و کل برنامه رو زهر مار میکنن همش اشتباهه.ما انسانها حیوان هستیم و این کار رو هم باید به حیوانی ترین و بدوی ترین شکل ممکن انجام داد.بدون ترس،بدون بددلی،بدون برداشت های عرفانی،با قدرت،کمی خشونت و البته رعایت مسائل بهداشتی در افراد مولتی پارتنر.

حالا بازم چیزی یادم اومد میام میگم.

نظرات 13 + ارسال نظر
شیرازی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:03 ب.ظ

رابطه عنوان رو با متن نفهمیدم :|

رابطه مقعدی دارن

آنا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:55 ق.ظ

یه مدت مودب شده بودی فکر کردم عزیز دل روت تاثیر گذاشته
ولی ی عوضی هیچ وقت عوض نمیشه!
واقعا عزیز دل چ شخصیتی داره ک تحملت می‌کنه
بازم افرین ب اون چشم سبز ک ولت کرد

بیا برو تو کونم

M یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:57 ب.ظ

چرا فکر میکنی انسان ؛ حیوان است؟؟؟
چی شد که از خود حقیقی درونت اینقدر فاصله گرفتی؟؟ یه سوال !!! به خدا ایمان داری یا آتئیست هستی ؟؟؟لطفا عصبانی نشو و دوباره کف و خون قاطی نکن

مخلصتم هستم سلطان
من کوچک شما هستم
سوالاتت والا خیلی شخصیه

سانی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:10 ب.ظ http://sanayemaman.blgsky.com

به عزیز دل هم خیانت کردی تا حالا؟

مرسی

سولماز دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:47 ق.ظ

یه سوال، خداشاهده اصلن قصدم متلک و طعنه و نصیحت و این چرندیات نیست، آخه از بس اینجا همه معلم اخلاقن سوالی هم میپرسی فکر میکنن داری نصیحت میکنی، من فقط و فقط دلم میخواد بدونم مثلن فلان آدم چطور راجع به فلان چیز فکر میکنه، همین.
اگر تو در حال حاضر و یا بعد از آشنایی با همسرت، با آدم دیگه ای سکس داشتی، آیا این حق رو به همسرت هم میدی؟ یعنی میخوام بدونم این اعتقاد به آزادی و خودت بودن، تا کجاس؟ ایرانیزه ش کردی یا نه، واقعیه؟
مثلن اگر متوجه بشی همسرت دیشب رو به تو دروغ گفته و بجای خونه دوستش، رفته با یکی خوابیده، با علم به اینکه خودت هم بارها همین کارو کردی، احساست چیه. لطفن صادقانه جواب بده.
اگر ته ته قلبت از اینکار حس بدی نگرفتی و با توجه به روحیات خودت، درکش کردی و بهش حق دادی، طوری که حتی نیاز به کلماتی مثل بخشش یا فراموشی نبود، تبریک میگم، تو یه جنتلمنی.
اما اگر سرسوزنی متاثر شدی یا حسادت کردی یا حس بد گرفتی، یا در مقیاس روشنفکرانه تر، فکر کردی حالا می بخشمش یا فراموش میکنم، اینبار باید بگم متاسفانه تو یک زباله ای، یک آشغال بتمام معنا که این روزها همه جا ریخته امثالش

هر کس هر کاری میخواد بکنه چه همسرم،چه مادرم،چه خواهرم.
من واسه کسی تصمیم نمیگیرم

مهشید دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:19 ب.ظ

سلاااااااام تراویس
میبینم که اومدی و داری میتازونی

نوکرتم سلطان

R.F سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:40 ق.ظ

جالبه که اون خانم گفتن اگر برای بقیه مجاز بدونی جنتلمنی!!!
نه عزیزم. ایشون یه دغلکار بیشتر نیست، اگر زنش نمیدونه، پس یک خیانتکار چیپه، تو میخوای از مزایای ازدواج بهرمند بشی و از اون طرف ج...بازی هم بکنی، مرد باش و سرتو بالا بگیر و دزدکی زندگی نکن، دزدکی ج...بازی کردن، خیانت، مخفی کاری،
مردایی که ازدواج میکنن و در عین حال خیانت میکنن بی شخصیت ترین و بدوی ترین انسانهای دنیان.یه موش ترسو که حتی شهامت نداره به سبک خودش زندگی کنه، حتمن باید مدام دروغ بگه و زنشو بپیچونه.
اگر در مسیر زندگی شخصیت، به کسی دروغ نمیگی و کسی رو نمی پیچونی جنتلمنی، نه که مثل یک موش کثیف ترسو سر بقیه کلاه بزاری و بیای گه مفت بخوری راجب آزادی و این کسشرا

موش تمیزم.

بدون امضا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:15 ب.ظ

خیلی ممنون از روشنگریهات.

خواهش میکنم

phil چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:34 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

:)))))) میبینم که دوباره مورد هجمه سنگین قرار گرفتی =)

ها والا

Z چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:37 ق.ظ

عی تف به ذات هرچی خیانتکاره، همش به خودت میگی چرا! خب بهم میگفت نمیخوامت، آخه چرا!!!
ریدم تو شانس زنت که اینهمه سال درس خونده و کار کرده آخرش یه مطلقه خیانکار الدنگ نصیبش شده، از طرف من بهش بگو:
ریدم تو شانست زن!

بی ادب

مهدیه چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:21 ب.ظ

موافقم
هیچ علاقه و عشق و... وجود نداره
انسانها فقط آلت تناسلی هستن
و به اختیار اون در حال حرکتن
به همون علت منم سیاه پوستها رو انتخاب میکنم

دمت گرم

مهدیه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:08 ب.ظ

سیاه پوست سراغ نداری؟

خودم

مهدیه جمعه 19 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:41 ب.ظ

تغییر رنگ دادی؟
هم رنگتو دیدم هم...
هیچی به سیاها نمیخوره

خو باشه.منم میرم تنهایی جق میزنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد