تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شهر را می‌فروشند تا آسمان‌خراش بسازند

دوست دارم برگردم تهران

شیراز رو دوست ندارم.شیراز پر از آدم فضول بدقول دروغگو هست.

نظرات 11 + ارسال نظر
M چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:38 ب.ظ

و ای کاش همه دوباره برمی گشتیم به سوی فطرت پاک و زلالمان. !!!!
یعنی میشه همگی دوباره مثل آیینه فقط زیبایی رو انعکاس بدیم.
به نظرت چرا بعضی آدمها آیینه ی وجودشون رو به جای نور ؛ سمت تاریکی میگیرند و شهر وجودشون رو پر از آسمان خراشهای سرد و بی روح می کنند.؟؟؟ من هم مثل تو دروغ رو دوست ندارم....

چه میدونم والا.خیلی سخت حرف میزنی

مهدیه چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:40 ب.ظ https://acupofsilence.blogsky.com/

دختراش قالت گذاشتن

نه والا.من دختر بازی نمیکنم.

سحر چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:55 ب.ظ

منهم از شیراز انرژی منفی گرفتم. هرچند بعضیا میگن شهر عشق و گل و بلبله و همه مولتی پارتنرن و باغ شهری دارن و زنها دوس پسر دارن و مردها دوس دختر، اما من با یه راننده چنان دعوام شد سر کرایه اضافی، و دوستی دارم اهل شیراز که پر از دروغ و منفعت طلبیه

والا ما که ندیدم

جزر و مد چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:34 ب.ظ

شبیه بچه هایی که کلافه شدن گفتین

حل شد.میمونم شیراز
شیراز رو دوست دارم

الناز چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:35 ب.ظ

ناراحت شدم :(((

نه نمیرم.شیراز میمونم

مهشید چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:35 ب.ظ

کم کم عادت میکنی
میسازی
دنبال چیزای خوبش باش.
خود شیرازی یا شهرستان ؟
برو آش سبزی بخور
تراویس کاش ی پیج اینستاگرام بزنی
کاش عکس بذاری
جدی بفکرش باش.
کانال تلگرام و ... نه
اینستاگرام.
دوست دارم حالا که رفتی شیراز عکس بذاری
دلم میخواد بیشتر ازین به بعد مطالبتو همراه تصویر بذاری .
دوست دارم از جاهایی که میری عکس بذاری اینجوری بهتر.
باشه؟؟؟؟؟


.......

والا حوصله کارهای مجازی رو ندارم.همین وبلاگ رو هم نمیتونم سروسامون بدم

مهدیه چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:53 ب.ظ

اینو به کس دیگه ای بگو نه من

من پسر پیغمبرم.چی فکر کردی؟

مهشید چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:01 ب.ظ

تنبل ....
بذار عکسو متن که مینویسی بذار تنگش.
راحتر از وبلاگ هست بابا.
اونجوری خیلی بهتره.......

نه بابا.وبلاگ لطف و صفای دیگه ای داره

هفت دقیقه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:43 ق.ظ http://7min.blogsky.com

شیرازم از تو خوشش نمیاد برگرد شهر خودت :/

نخیر.میخوام بمونم

مهدیه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:15 ق.ظ https://acupofsilence.blogsky.com/

من فکر نمیکنم
به مشاهدات و مستندات خودم اکتفا میکنم
همه چی محرز میشه

من پیغمبر خدام،هیچ کس رو نکردم و هیچ کس نکرده منو

مهدیه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:07 ب.ظ

هار هار

کیر خر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد