تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یکی از خوبی‌های کار آنست که روز را کوتاه و عمر را دراز می‌کند.

حالا که اومدم شیراز و روی سر تموم دنیا منت گذاشتم و دارم دوباره کار میکنم بهم نمیگین باریکلا؟؟

من میخواستم تا عید کار نکنم ولی خوب دیگه به خاطر شما دارم میرم سرکار،ازم تشکر بکنین.


نظرات 6 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 10:30 ب.ظ

بازم مست کردی

نه والا.

جزر و مد چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:10 ب.ظ

تبریک... انشاءالله همه چیز خوب پیش بره.

مرسی عزیزم

الناز پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:38 ق.ظ

به به مبارک .
شیرینیش کو

شیرینیش رو هم حضوری تقدیم میکنم گلم

اعظم 46 شنبه 27 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:28 ب.ظ

آ باریکلا رفتی سر کار مبارکت باشه

قربان محبتت

الناز چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:07 ب.ظ

کجاای نیستی
نگرانتیم

زیر سایتونیم

نوشین پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:00 ب.ظ

تراویس جان من تازه یافتمت و تاجایی ک تونستم خوندمت، چقدر ساده بودی اومدی تهران و چقدر تغییر کردی ازینجا رفتی

هنوزم همون آدم ساده و بی شیله پیله همیشگی هستم که کیرش هیچ وقت نمیخواد بخوابه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد