تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زکات دادن، روزی را زیاد می‌کند.

اگه کرونا گرفتین و توی خونه موندین و هیچ کاری نداشتین میتونید وبلاگ منو باز بکنید و از روز اول شروع بکنید به خوندنش.هم مطالبش آموزنده هست،هم کمی زیر نافی هست،هم سرگرم کننده هست و هم فحش خور صاحب وبلاگ ملسه،میتونید هر چی از دهنتون در اومد بارش کنید و اونم مثل یابو علفی همه نظرات رو تایید میکنه،وقتتون رو هم پر میکنه و سرگرمی بی ضرری هست.

آهان یه چیزی یادم اومد،قبلا این قدر وبلاگ ها خواننده داشت و مردم نظر میزاشتن که پیش میومد میگفتیم وای بازم فلانی نظر گذاشت.الان یه جوری سوت و کور شده که باید خایه مالی و کس لیسی بکنیم تا مردم بیان بخونن و نظر بزارن،البته من که واسه تخم خودم مینویسم و اگر کسی هم نظر میزاره از خوبی خودش هست.تازگی ها نمیدونم چرا دلم میخواد همه رو بکنم.تقصیر اینستاگرام هست که توی اکسپلوررش همش واسم عکس دخترای کلمبیایی میزاره که ممه های شل و اویزون و بزرگی دارن و منم ناخوداگاه دهنم افتاد میفته و کیرم راست میشه.لامصب آدم یه جوریه که زنش هر جوری باشه بعد یه مدت دوست داره تیپ مخالف زن خودش رو انتخاب بکنه،مثلا عزیز دل من قد بلند و ممه کوچیکه،من دوست دارم دخترهای ممه بزرگ و قدکوتاه رو بخورم و بکنم.نمیدونم در مورد زن ها هم همین صدق میکنه یا خیر.

تازگی ها کس شعر زیاد میگم بهتره خفه بشم هر چند خفه شده اش آویزوونه.احتمالا اثرات کرونا و قرنطینه باشه.

یا حق،قربون همتون،همتون رو دوست دارم.هر چند دیگه همه ای نمونده و فکر نکنم اینجا خواننده داشته باشه

نظرات 21 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:09 ب.ظ

ب کاری ک تو میکنی میگن خیانت
عزیز دل ناراحت نمیشه ک بهش خیانت میکنی؟ وجدان خودت چی

نگا دیگه

جزر و مد شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:41 ب.ظ

تراویس بی تربیت!!!
من زمانیکه دانشجو بودم تو اتوبوس وبلاگ شما رو می خوندم، با اینکه بی ادبانه می نویسید اما یه حقایقی رو داره که به آدم شناخت میده. البته همیشه هم اینطور نیست. من هنوزم وبلاگ می خونم چون صادقانه تره.

اتوبوس کجا بود؟

M یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:03 ق.ظ

صادقانه بگم ورود من به وبلاگ شما برای مطالب و محتوای اون نیست. در واقع نوع دیدگاه شما برام عجیب و غریبه!!!!
همه ی انسانها مطابق نیاز و ساختار فطری آمیزش می کنند و این کار رو دوست دارند مشکل دقیقا از جایی شروع میشه که شما به صورت عجیبی به این موضوع اهمیت میدی به طوری که دیگه هیچی براتون مهم نیست و از آنجا که تحت درمان هستید امیدوارم از این وضعیت فلج کننده آزاد بشید و بتونید سطوح و وجه های دیگری از زندگی رو ببینید و به کسانی که دچار مشکلات جنسی هستند کمک کنید و از تجارب خودتون در وبلاگی دیگر با قلمی پاک بنویسید . چون تا الان باید متوجه شده باشید که برای دیده شدن این راه مناسبی نیست . موفق باشید و بدانید این مطالب در صورت عدم حذف تا قیامت و بعد از مرگ می تواند برای شما تبعات ناگواری داشته باشد.
دوستدار شما خواننده قدیمی وبلاگ تراویس⚘⚘⚘

یعنی چی؟متوجه نشدم

جزر و مد یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 04:05 ب.ظ

منظورم اینه تو اتوبوس می خوندم تا زمان بگذره. از شهر خودمون تا شهر دانشجویی.

هان.آفرین

نرگس باران یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:53 ب.ظ

متوجه نشدی نظر m رو؟ یه بار دیگه بخون. به نظر من دقیقا زد تو خال! البته ۴ خط آخرش رو منم نفهمیدم

اولاش که نصیحت بود.ولی اون ۴ خط آخرش ادم رو گیج میکنه،بعد از مرگم تبعات قانونی داره؟یعنی وقتی مردم میان بازداشتم میکنن.خوب مردم دیگه میخوان چی کارم کنن؟واقعا حالیم نشد از آقا یا خانم M خواهش میکنم بیاد روشن سازی بکنه اگه این رو میخونه
قربونت نرگس باران

نل یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:04 ب.ظ

میخونمت خنده ام میگیره.‌ی حال بیخیالی تو نوشته هاته که ادم تصورت میکنه دنیا به هیچ جات نیس

تو ترک نبودی ی مدت؟


بهتربشی زودتر

فدات بشم
بخورمت

M سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:24 ب.ظ

تراویس اینقدر گفتی و گفتی و نگفتی چه عاملی یا حادثه ای یا ترومایی باعث شد که اینقدر درگیر مسئله ی آمیزش بشی؟؟؟؟؟
مرسی که اجازه میدی سوالات سیاسی بپرسیم:)

همه درگیر این چیزا هستیم.تو هم هستی،منم هستم.تو عاقلی حرفش رو نمیزنی،من کس خلم کاری هم نکردم میگم کردم

M سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:23 ب.ظ

در مورد روشنگری چهار خط آخر باید گفت که در دنیا آدمهای زیادی زندگی کردند و آثار زیادی از خودشون به جا گذاشتند مثل حافظ ، داوینچی ،چنگیز خان مغول، دکتر حسابی، هیتلر و نویسنده ی وبلاگی به اسم تراویس!!
همه ی این آدمها مردند و یه روز میمیرند و تنها عاملی که هیچ وقت از بین نمیره اثری است که به جا گذاشتند!!!! اگه تراویس جان از اثری که به جا میگذاری راضی هستی که هیچ و اگر نه من به جمله ی زکات روزی رو زیاد میکنه عمل کردم!!!!!!! راستی تو از اشعار حافظ بیشتر لذت میبری یا ایرج میرزا !!!!!
یه سوال سیاسی هم داشتم . به نظرت معلمی که به دانش آموز کلمات و الفبا را یاد میده در صورتی که دانش آموز حرفها و لغات ناپسندی در ادبیات گفتاریش به کار ببره مقصره یا خیر؟؟؟؟؟؟ موفق باشی

سوالاتت این قدر گنگ و مبهم هست که گیجم میکنه
هیتلر و حافظ و اون آقایون رو با آدمی چون من مقایسه میکنی که مادرش هم از یاد برده اون رو.پدر بیامرز روزی این وبلاگ هزار تا خواننده مختلف داشت،نه که بیست سی نفر بازدیدشون به هزار تا برسه،خیر هزار تا آدم مختلف و منحصر به فرد در روز از این وبلاگ بازدید داشتن.الان چی؟سه چهار نفر در طول هفته،حالا تو فکر کردی این نوشته ها واسه کسی مهمه و به یاد کسی میمونه؟
از نوشته هام هم راضی هستم.از هر چیزی که نوشتم راضی هستم.هر چیزی نوشتم بازتاب شخصیتم توی اون دوره زمانی بوده،خیلی هم دوستشون دارم.
اشعار ایرج میرزا رو هم بیشتر دوست دارم،خصوصا اونجایی که میگه تو گر دانستی که طعم کس چنین است بیندازی تف بر هر چه کون است.
در مورد سوال آخرت هم نه دانش آموز مقصره و نه معلم.
خودت هم موفق باشی،کاش دختر بودی و شیراز بودی

M چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:03 ق.ظ

مستر تراویس آرام باش مرررررد آرام باش . هنوز نفس میکشی و فرصت داری و دوباره به اوج خواهی رسید من که امیدوارم البته این دفعه از یک راه دیگه و این رو میدونم که آدم ریسک پذیری هم هستی .
خوب قبول کن از روزی که شروع کردی به وبلاگ نویسی تو هم خواننده هات رو گیج میکنی مثلا یه مورد همین عنوان پست هات هست که با محتوای اون هیچ تناسبی نداره!!!! و من یکی امیدوارم و تکرار میکنم امیدوارم این عدم تناسب در زندگی تو هیچ وقت اتفاق نیفته!!!!! یا اگر اتفاق افتاده بتونی خودت رو یه جوری تطبیق بدی یعنی همانی باشی که فطرت و درونت دوست داره!!!! و اینجاست که معلم اصلی و واقعی به این دانش آموز افتخار میکنه و دانش آموز هم از این تناسب و آموزش کیف و حظ میبره...زندگیت قند و عسل تراویس جان و موفق بااااااشی

به اوج میرسم یعنی همه رو میکنم حتی به غلط؟
عنوان پست هام قشنگه دیگه،جملاتی زیبا که زیبایی متن ها رو دو صد چندان میکنه.
فطرت و درون من کس و شهوت و کثافت کاری و زنا و میگساری دوست داره یه وقتایی هم عبادت و معنویت و پاکی و معصومیت و ثواب رو دوست داره.
قند و عسل هم لای پاهاته.
ببین چقدر گاوم.

M چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی تراویس یه زنگ بزن مامانت به بهانه روز مادر یه تبریک بگو اگه دوست داشتی!!!!
همه ی ما بعد چند وقت مامان خونمون کم میشه!!!!! موفق باشی پسر تو میتونی

نه،به هیچ کس زنگ نمیزنم

M چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:21 ب.ظ

خو باشه
صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
در هر صورت موفق باشی و شاد
زیاد سخت نگیر به مامان یه زنگ بزن والا من نگران مامانت شدم شاید خدایی نکرده اتفاقی افتاده تو این کرونا خبر نداری!!!!!

قند و عسلت رو بده بخوریم دهنمون شیرین بشه

M پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:15 ب.ظ

اختیار داری سلطان
قند و عسل واقعی که میگن شمایی
بقیه همه سوئتفاهم بودند و ما
نمی دونستیم .
در هر صورت موفق باشی و شاد و سراسر زندگیت شهد و شکر و قند و نبات و شکلات

فدات شم
میدونی شهد و شکر و قند و نبات و شکلات رو من توی چی میبینم؟
توی کس

M پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:49 ب.ظ

تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمه ی نانی نانی
این نکته ی رمز اگر بدانی دانی
هر چیزی که در جستن آنی آنی!!!!
در هر صورت موفق باشی آقای مثبت

ما که نفهمیدیم پسری میخوای ترتیبمون رو بدی یا دختری داری سربه سرمون میزاری
ولی دمت گرم

phil جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 05:35 ق.ظ

این M چقدر کس گفت سرم درد گرفت

دلت میاد؟
خوشگل خودمه،میخواد کونم بزاره

مهدیه جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:05 ق.ظ

عصبی شدی
منم نمینویسم

قربونت برم

M جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:36 ق.ظ

وقتی جواب کامنتها رو با الفاظ رکیک میدی حسی که به مخاطب میدی دقیقا مثل اینه که وارد یه سرویس بهداشتی توی راهی شده و وقتی در رو باز میکنه می بینه wow تا کله پر پر فضولاته ؟
چرا از این که حس بدی به مخاطب میدی و خودت و اون رو تخریب میکنی خوشت میاد؟؟؟ خوب همین کارت باعث میشه کمتر کسی رغبت کنه از این وبلاگ بازدید کنه!!!!!
یه سوال دیگه چی شد که تو سن هیجده سالگی گیر کردی و دیگه بزرگ نشدی؟
و سوال آخر چرا شما و خانم هفت دقیقه سیم متصل از مغز به ناحیه تحتانی و شرمگاهیتون اینقدر اتصالی داره؟؟؟؟؟
این دم عیدی یکم به بهداشت وبلاگتون برسید عزیزان .پیشاپیش عیدتونم مبارک
دوستدار شما : کسی که دوست داره همه جا بوی گل و گلاب بده و از پاکیزه گی درون و بیرون آدمها حظ کنه

من چه حرف بدی جز قربون و صدقه رفتن در جواب کامنتها گفتم؟؟یعنی محبت هم نمیتونم بکنم به خواننده های گل وبلاگم.کون هم بهشون میدم اگه بخوان.کم لطف نباشید
وبلاگ من به این آموزندگی و زیبایی،شرم آور نیست با مستراح مقایسه میکنی؟
تا الان هم هر کس به وبلاگ من اومده فقط کیف کرده،کسی حس بد نگرفته.
من تو هیجده سالگی که نه توی ۱۵ سالگی گیر کردم،یعنی کیرم گیر کرده،خودش یه حکومت جداست.
خانم هفت دقیقه هم آدم خوبیه،پشت کسی توی وبلاگ من غیبت نکن،گناه کبیره هست غیبت.
این دم عیدی هم تو اگه پسری بیا کونم بزار و اگه هم دختری بیا یه حالی بکنیم به جای این حرفها.
منم دوستت دارم

ستاره جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:45 ب.ظ

کاش m هم وبلاگ داشت . داره ازش خوشم میاد

میخواد بکنه منو

مهشید جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:48 ب.ظ

این m فکنم ۱۵ سالش
قبلانم ی دختر بچه ی دیگه بهت گیر داده بود.
سرم درد گرفت کامنتاشو خوندم

قربون سرت

Blue Mahya شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:14 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

سلام:)

مدت کوتاهی هست که ورود کردم به وبتون و دارم میخونم، کامنت های این پست هم برام جالب بود...
به نظرم طرز نوشتار و بیان شفاهی هر کسی و یا دیدگاهش به خودش مربوطه و طرفدار های خودش رو هم پیدا میکنه، مثل خواننده و موسیقیش و فن هاش، مثال بارز، امیر تتلوی بزرگوار.
اینکه برخی انبوهی کامنت پند آموز میذارن که اخلاق یکی رو اصلاح کنن به الگوی فکری خودشون، وقت تلف کردن هست.ما نمیدونیم هر کسی موقع گذاشتن هر پستی تو چه وضعیتی بوده دقیقا،حق قضاوت نداریم.
-
پایدار باشید.

عه.هنوزم وبلاگ خون داریم؟
خیلی خوش اومدی
سلطان تتلو که عشقه،برم آهنگاش رو دانلود کنم

Blue Mahya شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:00 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

بله هنوز هستن وبلاگ نویس و وبلاگ خون:) چرا نباشن،منم دارم وب شما رو میخونم با اجازتون.
---
تتلو خیلی خاصه از نظر متن و صدا و شخصیت،من خودِ واقعیش رو دوست دارم.

منم تو رو دوست دارم

خانوم ف دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:08 ب.ظ

راستش تراویس .راجع به خانوم ها هم صدق میکنه این قضیه .گرچه دیوار حاشا بلنده

عجب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد