تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

قانون تخطی ناپذیر همیشه همین بوده، وقتی به آرزویت می‌رسی که دیگر خیلی دیر شده.

یه روزه اومدم تهران یه سری کارای اداری انجام بدم و الان هم شیرازم..یعنی دارم با خودم میگم چطور ۱۰ سال من توی این شهر زندگی کردم.سرم درد گرفته،دماغم میسوزه،گلوم درد گرفته،کونم درد میکنه،دنبالچه کونم درد گرفته،شقیقه هام درد میکنه،بیحال شدم.عجب داغون شدم.

پانوشت:اینم یه عنوان کاملا بی ربط به متن برای درآوردن لج بعضی ها

نظرات 15 + ارسال نظر
Blue Mahya شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:22 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

نهایتا من دارم جرعه جرعه پست ها رو مزه میکنم از قدیم تا اخیر و دلیل اینکه کامنت نمیذارم این هست که نمیخوام باکس نظرات حجیم و غیر قابل تحمل بشه، وگرنه کلی بازخورد دارم که بگم و کاش میشد وبلاگ های درست رو تو زمان مناسبی پیدا کرد که واقعا نیاز داشتیم بخونیم، الان برای من پست های قدیمیتون مثل گرم کردن غذا های فریز شده‌ی شدیداً مورد علاقم هست ~°~

قربون محبتت
هر چی دوست داری نظر و کامنت بزار

M یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:10 ق.ظ

از نظر روانشناسی پدیده ی coprolalia میتونه رابطه تنگاتنگی با کمبود محبت و توجه داشته باشه. پس از مامان های محترم خواهش میکنیم که به فرزندان خود بیشتر محبت کنند تا حس خودسازی و ارزشمندی در کودکانشان تقویت شود. تا در آینده شاهد
افرادی همانند
تراویس ( بزرگسال نوجوان ۱۵ ساله)
هفت مین ( کسی که..ولش کن غیبت میشه)
تتلو ( کسی که مرزهای اخلاق و بد دهنی را
در نوردیده است نباشیم !!!!.
پ.ن
آقای phil برای اینکه سرت درد نگیره ساقی تو عوض کن!!!!
راستی اون تجربه ی نزدیک به مرگ آقای محمد زمانی رو خوندی!!!!
کجای مجلس نشستی یه حاضری بزن....
پسربا ادب کی بودی تو!!!
تشکر و سپاس فراوان از صاحب وبلاگ وزین! پر محتوا و عمیق ! تراویس بیکل

اینم حرفیه،چی بگم والا

مهشید یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 03:00 ب.ظ

باور کن تو توی زندگی قبلیت ی خان زاده شیرازی بودی
عیاش به تمام معنا و بسیار اهل عیش و نوش

نه بابا،بدبخت بیچاره بودم

جزر و مد دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 03:23 ق.ظ

خوش باشید... خوبه که می نویسید

نوکرم

M دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:03 ق.ظ

به blue mahya
درسته ما نمی دونیم هر کسی موقع گذاشتن هر پستی تو چه وضعیتی بوده و حق قضاوت نداریم ولی ولی ولی
هدف ما تو این دنیا ایجاد تناسب بین هر چیزی هست که می بینیم و میشنویم !!!
سوال -. شخصی مثل تتلو که از نظر شما خاصه !!! چه تناسب و تعادلی بین کلام ، رفتار، و من درونش و بیرونش داره
اگه منظور شما اینه که از این لحاظ خاصه که مرز های فحاشی و بی بند وباری رو جابجا کرده با شما موافقم!!!! در نوع خودش بی نظیره !!
و احتمالا متن و محتوای افکارش؛ حاصل زیاد نشستن در سرویس بهداشتیه !!!!!!!
با تشکر از تراویس⚘

تکبیر
خرابمون کردی

جزر و مد دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 03:59 ب.ظ

من عادت دارم قبل از خواب یه چیزی بخونم یا ببینم تا خوابم ببره، دیشب یکم از پست های قدیمت رو مرور کردم

خوب کردی،خوابت گرفت بعدش؟

Blue Mahya دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:58 ب.ظ http://Bluemahya.blogksy.com

کیه این M
چقدر پیگیر.
انقدر زیاد مینویسه حوصله ندارم بخونم حتی نمیدونم چرا. احساس میکنم جدیدا آدما با طولانی و قلمبه نوشتن میخوان بگن خیلی میدونن و حق با اوناست.
باشه حق با توئه پروفسور آسیب شناسی.

خرابش کردی،دمت گرم
الان میاد با توپ پر پدر هممون رو در میاره

Blue Mahya دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:04 ب.ظ http://Bluemahya.blogksy.com

فکر کنم اومد وب من فکر کنم یک کامنت خیلی بی ربط گذاشت زیر یکی از پست ها
و چقدر وقت داره که دائما چک میکنه این و اونو ببینه چی میگن چی نمیگن
کاش منم انقدر وقت داشتم.

بچه زرنگیه،کارش درسته

Blue Mahya سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:32 ق.ظ http://Bluemahya.blogksy.com

پرگویی بنده رو ببخشید ولی زرنگ و باهوش ، از شدت هوشمندی،ریزبینی،دقت و
ذکاوت حضرت M متحیرم اخیراً و زبانم قاصر هست. کاش زودتر در های ناامیدی و جهل من رو میگشودند و مسیر زندگی بنده حقیر رو متحول میساختند من در این شب عزیز توبه کردم و از تتلو دست کشیدم به خاطر سخن گُهَ‌ربار ایشون و انتقاد سازنده و موشکافانه و تا مرجع تقلید من نشوند آروم نمیگیگیرم.

M جان زود بیا دفاع بکن

phil سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:12 ق.ظ

این M مریم مقدسه در کالبد جدید ظهور کرده ما رو هدایت کنه.

اسمش رو هم نمیگه

M سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:10 ق.ظ

به blue
خانم قهوه ای نه ببخشید آبی! چند هشدار!
زمان سندروم pms سعی کن پست نذاری!!
یه فکری هم به حال پستهای طولانیت بکن!
و چقدر همه چیت به همه چیت میاد !
منظورم عشق به تتلو و بد اخلاقیت و پیشنهادهات در مورد کنترل افسردگیه! این پیشنهاد هایی که تو دادی مال انسانهایی بود که تبدیل به خوک شدند !!!
پ. ن.
خوبی جناب تراویس
روزت مبارک⚘

کدوم انسان ها تبدیل به خوک شدن؟؟

M سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:23 ب.ظ

چیز مهمی نبود این خانم مهیای غمگین یا همون blue ( البته یه معنی مشکوک دیگه هم داره اسمشون) در پستی به اسم چکار کنیم‌ حالمون خوب بشه پیشنهاد های فرمودند مخصوصا پیشنهاد شماره ۱۱ که به نظر میاد برای آدمهایی هست که تبدیل به خوک شدند.!!!!
به نظر میاد تنها راهی که برای ایشون فقط جواب میده بازگشت به تنظیم کارخانه ای است . نه انبوه اطلاعاتی که در شکم مبارکشان مانده و هضم نشده!!!!

چقدر لحن پر از کینه ای داری

M سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:46 ب.ظ

آخرین پیام برای تراویس
همه ی انسانها در درونشون یه حقیقتی دارند که راه درست و غلط رو بهشون نشون میده .این که بین درست و غلط چی رو انتخاب میکنید ابدیت شما رو میسازه . و من به عنوان یه هم نوع خواستم کمکی کنم و به اندازه خودم نسبت به شما بی تفاوت نباشم. چون معتقدم شما انسانید و استعداد های بالقوه زیادی دارید . از خودتون بپرسید انسانیت خود را کجا دارید مصرف میکنید. واقعا حیف شماست . آرزومندم بتوانید دوباره به فطرت پاک خود بازگردید...
از لحن تندم نسبت به شما جناب تراویس و خانم آبی معذرت می خوام و برای همیشه
خدا نگهدارتان . ⚘

ابدیت من و انسانیت من و فطرت من و استعداد بالقوه من و همه چیزایی که گفتی در مورد من فقط توی سه چیز خلاصه میشه:
کیر،کس،کون،پستون

ساحل چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:53 ب.ظ

الان موندم محیا چرا صفحشو رمز دار کرده !!

چه میدونم والا

جزر و مد جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
دو سه روزی هست کرونا گرفتم و درد بدن امونم رو بریده، دوباره وبلاگتو مرور کردم، می خوام بگم تراویس شما آدم خوبی هستی واقعا. روزگار به کامتون.
راستی اینستای lompanism هم بخون یه چیزی تو مایه های همون ژانر فیسبوکه. حتی گاهی میگن هر دوش یکیه.

ایشالا بهتر بشی.
قربونت برم،خودت خوبی عزیزم
استراحت بکن
حتما الان میرم ببینم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد