تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر که عاشق شود و خود را پاک نگه دارد و با این حال بمیرد، شهید مرده است

فکر کنم دیگه کم کم آرزوی بچه دار شدن رو باید به گور ببرم،توضیح علمی قضیه هم واضح و مشخصه،تخمک ها یا تموم شدن یا اون قدر ضعیف و بی جون شدن که خروار خروار اسپرم هم بریزن روش خبری نمیشه.آی وی اف و این صحبتها هم به وضع مالی ما نمیخوره.

اگه خدا به من بچه ای نده من هیچ وقت دلم با این دنیا صاف نمیشه.چند وقت پیش یه مسافر بهم خورد و رفتم یه سمت شیراز به اسم سهل آباد،کوچه های تنگ و باریک و شلوغ و از توی خونه ها آب میزد بیرون و میریخت توی جوب وسط کوچه و کثافت خونه ای بود خلاصه،تو کوچه هاش ولی بچه بود که فقط غلت میزدن تو خاک ها،این قدر بچه کوچیک تو کوچه ها بود و همشون سرگرم خاک بازی و لجن بازی و کثافت کاری و بی صاحاب و پابرهنه و با لباس های مندرس و پاره پوره.با خودم گفتم نیگا کن تو رو خدا یکی مثل پدر و مادر این تخم سگ ها که اون قدر توله پس انداختن که نمیتونن سیرشون کنن،فی الواقع اگه یکی هم داشتن در تربیتش تلاشی نمیکردن و همون جور تو لجن های کوچه بزرگ میشد.و در نهایت هم همشون یه ازگل موادفروش کیف قاپ میشه،یکی هم مثل ما که حسرت یه توله به دلمون مونده.میخواستم در خونه ها رو بزنم و یکی از بچه هاشون رو بیارم با خودم و ماشین رو بهشون بدم.والا اگه میشد میکردم این کار رو.

نظرات 5 + ارسال نظر
جزر و مد چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:25 ق.ظ

تراویس به شما نمی اومد بچه دوست داشته باشی، اما تازه متوجه مشکل شدی و صبوری لازمه، زود نا امید نشو.
یه خبری هم اومد حمایت از زوجین نابارور، حالا در قالب بیمه یا وام بود دقیق نمی دونم، یه پرس و جویی، سرچی بکن شاید شد.

همه این طرح ها الکی هستن

phil چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 07:17 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

ولش کن بابا بچه برا چیته، خودتو عشقه.

بچه ثمره زندگی هست.

نور پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:17 ق.ظ https://kajsepidar.blogsky.com

من از بچه دار شدن و مادر شدن متنفرم. خداکنه ک نازا باشم.گرچه اگم بزا باشم در صورت وجود بچه میندازمش. دنیا کصیف ما ب بچه نیازی نداره.گرچه همین فسقلیای معصوم بزرگ بشن شیاطین رجیمی میشن

خیلی کس کشی،حالم ازت به هم خورد

نور پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 02:06 ب.ظ

تو ک هنوز معنای وفاداری رو نمیدونی و تو ملاعام ب خانوما پیشنهاد میدی حرف از انسانیت نزن. میخای ی روانی مثل خودت تولید کنی.همه کارا رو ترای کردی فقط همین یدونه مونده؟ تو اصلا بجز برآورده شدن احساست میدونی بچه چیه؟ بلدی ترببتش کنی خرجشو بدی؟ برو عااامو

ببین کی از وفاداری حرف میزنه،کسی که همه زندگیش روی نقشه های شیطانی میره جلو.
در نهایت فقط یه چیز میتونم بهت بگم بیا برو تو کونم

نور پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:28 ب.ظ

اگه واژه های کون، ک.س و اینجور چیزا رو ازت بگیرن کلن لال میمونی

بیا برو تو کونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد