تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آنکس که به کمترین خرسند است، دارنده‌ترین است

شبها اول سریال زیرخاکی رو میبینم،بعد سریع میزنم شبکه ۳ عصر جدید رو میبینم،بعدش برنامه زوجی نو رو میبینم.این برنامه زوجی نو تبلیغ ازدواج زودهنگام هست و به نظر من هم خیلی خوبه آدم زود زن بگیره یا زود شوهر بکنه و بعدش هم سریع بچه دار بشه.والا بهتره به نظر من.

ماها بیشتر دهه شصتی ها کسی رو نداشتیم،زندگی گایید ما رو،همه حسودمون بودن،هزاران مشکل تحصیلی داشتیم و جالب اینجاست که بزرگترین دشمن ما تا همین الان هم پدر و مادرمون بودن،واسه من که اینطور بود،این خانواده خیلی به من ضربه زد،خلاصه که زندگی واسه خیلی از ماها که توی دهه فاکینگ ۶۰ به دنیا اومدیم خوب نبود،از همون اولش تا همین الان،من میدونم یه بیست سال دیگه که موعد بازنشستگی مون برسه یه کیری میخوریم از سیستم.خلاصه که گه توی این پدر مادر های کیری و تخمی که ما رو زاییدن و گه توی سیستم آموزشی و مدرسه که به عن ترین شکل ممکن تر زد به همه زندگی ما.

والسلام

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ

اره دیگه هر چی‌گفتیم و هر چی خواستیم فقط ابنو نشونمون دادن
بیهِ

آره
قرار بود که شماره ات رو بدی بهم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد