تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گویند عیسی با شاگردانش از کنار لاشه سگی می‌گذشت شاگردان او گفتند: چه بوی بدی می‌دهد، عیسی فرمود:چه سپید است دندان‌های او.

من از همون اول جوونیم پیشونی بلندی داشتم،اما پوست خیلی خوبی داشتم،صاف و بدون چروک و تمیز.ولی از بعد کووید خیلی صورتم جوش میزنه،عزیز دل میگه اینا عوارض کوویده،خیلی هم حواس پرت و کم حافظه شدم،میگه که توی سال های آینده هم یه سونامی شدیدی از سرطان ریه به وجود میاد و همش به خاطر کووید هست.عقیده داره که خیلی ها افسرده شدن و عوارض شدید و ناشناخته ای داره کووید.

منم با حرفش کاملا موافقم.من اون موقع که کووید گرفتم و تا ماه ها بعدش حتی کیرم به سختی راست میشد و میل جنسیم رو از دست داده بودم،هنوزم گرگ سابق نشدم ولی خوب بهتر شدم،به لحاظ روحی هم خیلی داغون شدم و افسرده شدم،تیروئیدم هم داغون شد.خلاصه که خیلی کیری بود کرونا

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:09 ق.ظ

کوویید
اوه مای گاد
چه با کلاس
کرونا بابا

جووون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد