تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سینه مالامال آتش،غم وجودم را گرفته

سخن اول:از وقتی اومدم شیراز و رفتم توی اسنپ زودتر از ۱۲ ظهر از خواب بیدار نمی شم.بیدار میشم و یه لقمه غذا میخورم و ۸ شب بر میگردم.ماهی هم پنج تومنی در میارم.دیگه هم نمیخوام برم کار اداری بکنم.کس خار همه اطلاعات و معلومات و رزومه خوبی که توی آی تی و منابع انسانی دارم،ریدم تو زندگی کارمندی،الان خودم پادشاه زندگی خودم شدم.تا هر وقت بخوام بیدارم،تا هر وقت بخوام میخوابم.اگه بهم مدیر عاملی یه جایی هم پیشنهاد بشه نمیرم.چون خداییش خیلی دارم با اسنپ حال میکنم.کمی اگه کرایه هاش رو بالاتر میبرد خیلی خوب میشد.آهان یه چیز دیگه هم یادم اومد،راننده تاکسی و اسنپ به قول شما جوونا خیلی ترن آفه،یعنی دخی ها و نون خامه ای ها دوست نمیشن باهام،اینو همون روزهای اول فهمیدم و دیگه تلاش نکردم.الان از اون راننده های عبوس شدم که حتی یک کلمه هم حرف نمیزنم و عجیب که انگار بهتر هم شده.

سخن دوم:امروز که بیدار شدم به یاد مرحوم روبی ویلیامز چند قطره اشک ریختم.

سخن سوم:دوست دارم برم ورزش بکنم و بدن رو بسازم،خشک و سکسی مثل بروسلی،با این فرق که من پشم دارم و سکسی تر هستم.

سخن چهارم:یه اپ دوست یابی هست به اسم هورنت که مخصوص گی ها هست و از اون جایی که من باید انگشت توی هر سولاخی بکنم و کونم میخاره واسه هر چیزی نصبش کردم و چندتا عکس لخت بدون چهره از خودم و بالاتنه تخمی ام توی پروفایلم گذاشتم و متوجه شدم که چقدر این هیکل و بدن لاغر و شکم بزرگم که دقیقا مثل کودکان افریقایی کواشیرکوری هستم،محبوب و مورد پسند و مقبول جامعه گی ها هست.بعدش هم گی های اصیل برخلاف باور عموم اواخواهر و حالت دار و دخترونه نیستن،بلکه مردهای خشن و ریش و پشم دار و هیکلی هستن که از خیلی جهات از هممون مردتر هستن و به شدت و حدت کون همدیگه میزارن.

سخن پنجم:چقدر این ترانه مهستی که میگه بی خبر ماندی ز یادم،زیبا و قشنگه،باید جز میراث بشری ثبت بشه.

سخن پنجم:مدتی هست که علاقه جنسیم به زن های بزرگ تر از خودم خیلی بیشتر شده،مثلا تشنه زن های ۵۰ ساله و ۶۰ ساله و پیرپاتال ها شدم و نسبت به دخترهای کوچیک تر از خودم حس پدرانه پیدا کردم و میل جنسی و کشش ندارم و عجیبه واسم،مثلا دخترهایی سوار میکنم با شلوارهای پاره پوره که همه پروپاچه و سر و سینه شون معلومه ولی چون ازم خیلی کوچیک تر هستن و مثلا هیجده نوزده ساله هستن منو تشنه نمیکنن،ولی لامصب یه زن ۴۵ ساله که میبینم آنتنم راست میشه،یعنی قشنگ راست میشه.شاید اینم مقطعی باشه و دو ماه دیگه بیام بگم که مثلا دوست دارم کون خر نر بزارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد