تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدمی با دمی که برآرد گامی به سوی مرگ بردارد.

چند سال پیش یه مشت بچه پاستوریزه تخمی که پسراشون ریش پرفسوری و سامسونت داشتن و دخترهاشون هم از این نازنین زهراها بودن دور هم جمع شده بودن و توی یه وبلاگی به اسم بیان ثبت نام کرده بودن و مطالب کس شعری می نوشتم بسی حال به هم زن،حالا رفتم دیدم هیچ کدومشون دیگه ادامه نداده.

از همین جا میخواستم بگم که ما هنوز هستیم و می نویسیم و اونا همه رفتن پی کارشون و در نهایت زد بازی یه دونست از خزر تا خلیج فارس.

نظرات 4 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ق.ظ

سلطان یادته تو وایبر بود تلگرام بود کجا بود من یه گروه زده بودم کس وبلاگی بیاد بیفته توی تور، تو رو هم اد کرده بودم. یکی دو روز گذشت هیچ کی نیومد فقط خودمو تو بودیم که تو هم لفت دادی رفتی.

دهنت سرویس،آره یادمه.
تو رفتی اون سر دنیا و آدم حسابی شدی من هنوز کف کسم

gol سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ب.ظ

از شیراز بنویس
اردیبهشت برای اولین بار میخوایم بریم شیراز

پس شماره ات رو بزار همدیگه رو ببینیم

سمیرا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام. دیدم بشدت با فمینیستها زاویه داری.
من خیلی ساله میشناسمت، وگرنه هیچوقت زحمت تایپ رو ب خودم نمیدادم و وقت نمیگذاشتم برات.
منم با فمینیستهای رادیکال زاویه دارم، اما تو نمیتونی یک جنبشی که برای آزادی گروهی از جامعه داره تلاش میکنه، هرچند ناچیز یا ناملموس، رو زیر سوال ببری و انقد توهین کنی.
ببین مردها ضد فمینیستن، بعد میرن یه زن چادرچاقچولی خوشگل میگیرن و یه عمر پول میریزن توی حلق یه مفت خور، بهشم میگن خانمم، و نهایت دلخوشیشون اینه که بعد از یه روز یگ دو زدن و جون کندن، بیان بشینن یه چای بخورن با خانومشون که اتفاقن ایشونم با فمینیسم زاویه داره و از صب که کلفتشون اومده و کارا رو کرده و نهارم پخته، به همین فکر میکرده که فمینیستا چقدر کثیف و عوضی هستن!!!
منظورمو میفهمی؟!!!
حالا از اون ور، دختربچه ی رنگ پریده ی کم خون نشسته جلوم، دوتا حاملگی داشته، به زور ۱۷ سالش شده، انقدر کار کرده روی زمین و گاو دوشیده و بچه زاییده، رمقی برای حرف زدن هم نداره. حتی اسم فمینیسم هم به گوشش نخورده البته.
تصور تو از زن کدومه؟ زنی که بخاطر شوهر معتاد عوضیش مجبوره کلفتی کنه و خرج چارتا بچشو بده و آخر سر هم به لطف مخالفان فمینیستا، همون حق طلاق رو هم نداره، یا اونی که بشدت با شماها موافقه و به لطف یه چادر یا یه کون گنده، برای زنده بودنش بعنوان یک انسان، فقط نفس کشیده و مفت خورده؟
اپراه وینفری میگفت هربار که میام سر کار، درود میفرستم به روح زنانی که مبارزه کردن که من امروز بتونم کار کنم.
من هر روز که توی این دهات دور افتاده پامیشم و میرم درمونگاه به مریض دیدن، از دیدن اینهمه زنی که به اسم ازدواج از بچگی به بردگی جنسی و جسمی گرفته میشن بخدا قلبم به درد میاد.
تصورتو عوض کن برادر من، تو هر ماه داری حاصل دسترنجتو به زنی میدی که دقیقن مثل خودت از فمینیستا متنفره(منظورم زن اولته که اتفاقن مذهبی بود)
اما در واقعیت، بیشترین خدمت رو به زنها و فمینیستها همین مردایی کردن که به ظاهر از فمینیسم بیزارن اما در واقع دارن مثل یک ماشین برای رفاه یک موجود بی خاصیت و مفت خور به اسم خانمشون، مثل سگ جون میکنن.
این فحشها و توهین ها، دودش فقط به چشم چارتا بدبخت میخوره که شاید از حاملگی زودرس، ازدواج و بردگی در کودکی و هزارتا بلای دیگه، به لطف فمینیستا نجات پیدا کنن

ببین یه بحث طولانی در این مورد وجود داره که مسلما از حوصله هر دوی ما خارجه،به حرفهات احترام میزارم .

سمیرا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ق.ظ

راستی در مورد بچه دار شدنت هم، اگر مشکل اسپرم نداری، یک تخمک اهدایی بگیرید و جنین رو توی رحم خانمت میگذارن، بسادگی و بعد از ۹ ماه بچه ت بدنیا میاد، و چون توی رحم خانمت هم رشد کرده، ایشون هم کاملن حس مادری بهش خواهد داشت.
بسیار هم کار ساده ایه. اگر هم خانمت قبول نکرد از رحم اجاره ای استفاده کن.
تخمک اهدایی معمولن گرون نیست

حالا ببینیم چی میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد