تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کودکان احساس‌! جای بازی این جاست

من همون طور که خودتون میدونید آدم اهل فن و با معلوماتی نیستم و کس زیاد میگم.ولی یه چیزی به اسم موسیقی انتزاعی که سلطانش هم پینک فلویده.به عبارت ساده تر ترانه ها به هم مرتبط هستن و باید پشت سر آلبوم رو گوش بدین تا لذت کافی ببرین از کار.یکی از آلبوم هایی که توی ایران هست و سالها پیش درست شده البوم در گلستانه از شهرام ناظری هست با دکلمه احمدرضا احمدی.واقعا زیباست هر قسمتیش یه دنیاست.بارها و بارها و بارها از اول آلبوم تا اخرش گوش دادم و گریه کردم نه که زار زار بزنم بلکه چند قطره اشک ریختم و غصه خوردم.آلبومش رو تهیه کنید و از اول بزارین پلی بشه تا اخر،اگه آخرش حالتون خوب نشد بیایین تف بکنید توی صورت من.

نظرات 1 + ارسال نظر
جزر و مد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ق.ظ

من حتما تهیه می کنم سلیقه ی موسیقی و فیلمتون واقعا خوبه

قربونت برم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد