تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

میانسالی زمانی است که هر روز صبح همچنان احساس بهتری دارید

چند روز پیش  با دختری دوست شدم که فقط ۲۰ سال داره،یعنی اگر من همون موقع که بالغ شدم ازدواج میکردم این آدم میتونست دخترم باشه.از ظهر تا شب چت کردیم و تمام مدت کیرم هی راست میشد و هی میخوابید.حسی که بهش داشتم حس پدرانه بود ولی آخه چرا کیرم راست میشد؟نمیدونم

شب موقع برگشتن به خونه یاد چند سال پیش افتادم که با عزیز دل دوست شدم،اون موقع هم وقتی از یوسف آباد میزدم بیرون و توی کردستان بودم حس جوونی داشتم،چندین سال پیش بود.الان هم توی اتوبان چمران شیراز دوباره همون جوون سابق بودم.من آدمی هستم که پیر نمیشم؟نمیدونم

چندین سال پیش عزیز دل بهم گفت که تو داری هر روز جوون تر میشی و من پیرتر و من حرفش رو به سخره گرفتم.الان که اون نزدیک ۳۸ سال داره بهش نگاه میکنم،با هر بار پریود انگار ده سال از عمرش میره،تنها و افسرده میشه،کمر درد داره،سالهای طولانی کار کردن توی دیوونه خونه و بیمارستان و بخش های کرونا و شیمی درمانی باعث دیسک کمر و افسردگی و واریس و خیلی چیزای دیگه شده.به خودم نگاه میکنم که انگار ۱۶ سال دارم و توی ماشینم BTS گوش میدم.دارم بهش خیانت میکنم؟نمیدونم

به دخترم نگاه میکنم منظورم همین جوجه ای هست که باهاش رفیق شدم،وقتی میبینمش،صداش رو میشنوم،گردی سینه هاش رو میبینم،فروغ زندگی توی چشماش،ناخن هایی کشیده،موهای پرپشت و مشکی اش،قوس کمرش،بدن قابل انعطافش جوری که هر پوزیشینی رو میتونی روش اجرا بکنی،باسن خوش فرمش،صدای خنده هاش،همه اینا منو تا سر حد جنون دیوونه میکنه،دلم میخواد بزنمش زمین و به بدوی ترین و خشن ترین شکل قابل قبول باهاش سکس کنم.آیا من سکس ادکت هستم و اون ددی ایشو؟نمیدونم

دوستش دارم و پشیمون نمیشم از این دوست داشتن.جنس دوست داشتنت چیه؟نمیدونم

نظرات 14 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ

بنجامین باتن کی بودی تو

بچه ات رو ببوس

جمشید سیبیل ، فرزاد و صفدر خال خالی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:53 ق.ظ http://Jamshidsibil.blogsky.com

جانا سخن از زبان ما میگویی ، ایولااااااااااا

مهدیه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ق.ظ

نمیدونی!!!!

نه والا

جزرومد جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:22 ق.ظ

من نظری ندارم راجع به این کارتون
شب احیا واسه پدر شدنتون دعا کردم حتی اسمتونم نمی دونم گفتم خدایا به تراویس بچه بده

خدا ایشالا دعات رو مستجاب بکنه

عاطفه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ق.ظ

کثافت

خودتی

-Sia J جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:41 ب.ظ

فی الواقع من تو ی جمع خانوادگی و دارم این پستتو میخونم والا با این وضعی ک تو توصیف کردی من کیرم راست شده الان.هی میخونم مطلبو دوباره تصور میکنم دختره چطوریه.دهنت سرویس :|
بعد اینایی که دعا کردن خدا بهت بچه بده اصلن ناراحت نباشید خدا به ایشون استپ داتر داده انگار دعا ها جواب داده:دی با آپشنای بیشتر تازه
چیزی که درباره پیر شدن زنا گفتی درسته ها
خانوما تا ۳۰ سالگی خیلی جوونن بعدش افت میکنن به خاطر آغاز یائسگیه فک کنم و با ورزش و تقویتی و اینا میتونن اینو کنترل کنن و کمترش کنن
ولی برا مردا این برعکس از ۳۰ سالگی به بعد حتی ممکنه جذاب تر به نظر برسن که خودشون متوجه این موضوع نیستن البته

حالا که راست کردی،نکنیمون یه وقت

مهشید جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:23 ب.ظ

تراویس خوشبحالت انقدر کشش داری به آدم ها
حداقل نسبت به جنس مخالف
من که حوصله خودمم به زور دارم
واقعا این زندگی نکبت عادلانه نیست.
ببینم تو از وقتی که بالغ شدی اینقدر اکتیو بودی ؟
در مورد مردا راست میگی
مرد ها از نظرم از ۴۰ سالگی به بعد جذاب میشن
قبلش شبیه پسرای نابالغن.

من نوکرتم

مونا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:50 ب.ظ

من که فکر می کنم اینا همه فانتزی های توئه که میای و مینویسی. در واقعیت کدوم دختر بیست ساله ای میاد با تو باشه؟ اونم این حوری که تو توصیف کردی... اینطور که خودت نوشتی هیکل و اندامی که نداری، پولدار هم که نیستی، شغل حسابی هم که نداری. بچسب به زندگیت و اون زن بدبختی که معلوم نیست چه زندگی سختی داشته که با سواد و جوونی و ... اومده زن تو شده. قدرشو بدون و کم خیالپردازی کن.

چشم

هفت شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:12 ب.ظ http://7min.blogsky.com

زود ازدواج کردی باید بین همینا چرخ میزدی

بچه ندارم،واسه همین این مثل دخترمه.برداشت بد نکنید

نل شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:32 ب.ظ

میدونه متاهلی؟

این زمونه اقایون بالای ۳۰سال،جذابترن..

چون چهره اشون از تینیجری دراومده،زندگیشون تقریبا سروسامون گرفته.عقلشون یکم رشد کرده و...

عقل منم یعنی رشد کرده؟

reza دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ب.ظ

از کجا پیداش کردی

از مغازه دختر فروشی

reza دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:50 ب.ظ

آدرس بده منم برم بخرم

حالادگیر نده
در واقع شانس و اقبال و جستجو و جسارت و آزمون و خطا لازمه این کار هست

مهشید دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ب.ظ

تراویس تو چقدر توی عکس بیبی فیسی
و چقدر مظلوم
شاید ی علتی که انقدر با دخترا زود قاطی میشی همین باشه.
و البته اینکه مورد توجه مردا هم قرار میگیری.
خیلی مظلوم چهره ات

قربونت برم عزیزم

مهشید سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:57 ب.ظ

ای بابا من اینجا دوباره راجب چهره ات کامنت گذاشته بودم پریده .....

فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد